Gå til innhold

Romsa


romsa

Anbefalte innlegg

Hallo, er er ein mann på 52 år som alltid vore frisk "som ein fisk" nå har eg oppdaga to avlange bullar på ein kinkig stad under "ballane" mellom penis og rektum bullane er avlange ca 1,5 cm lange på begge sider av midten ca 2 cm frå kvarandre. Det eg er redd for er selvfølgeleg kreft, sidan dette er ein kinkig stad så har eg ikkje lyst å gå til min fastlege enda. Håpar at du kan gje meg eit tips kva eg kan gjera.

romsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være kjertler som er gått tette og blitt full av verk. de er vonde og vil, enten sprekke av seg selv, eller gå tilbake uten at noe mer skjer.

Men som du sa, du er 52, gå til legen og sjekk for sikkerhets skyld! Er det noe alvorlig er sjansen for å bli frisk svært stor om det blir tatt tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten umulig å svare på uten å ha sett "bullene", men de mulighetene jeg tenker på når jeg ser din forklaring er brokk, lipomer (fettkuler) eller hudinfeksjon. Kreft er selvsagt også mulig, men jeg antar de andre årsakene er mer sannsynlige.

Uansett så MÅ du gå til legen, kuler skal sjekkes for sikkerhets skyld ! Legen har garantert sett både "buller" og baller av mange typer tidligere, det kommer ikke til å bli pinlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg er usikker på hva dette er. Muligens dreier det seg om hemorroider, rester etter slike eller kjønnsvorter. Mitt råd er at du kontakter legen din slik at du kan få stillet en sikker diagnose.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...