Gå til innhold

Utslett i underliv


CKY

Anbefalte innlegg

Fekk for ei stund sidan små kvite prikkar på pungen, ved hårsekkane. Etter kvart spredde dette seg oppover langs undersida av penis. Er i ferd med å spre seg til sidene og oversida. Har begynt å svette ekstremt i skrittet, og kan lukte ubehageleg. I tillegg er det ein svak svie når eg urinerer. Legen min sa det var heilt naturleg, men det virkar ikkje sånn. Har i tillegg fotsopp. Kan det ha ein samanheng? Kan nokon hjelpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotsopp kan spre seg til skrittet hvis du er mye fuktig (svett) der og hvis du bruker samme håndkle til å tørke føtter som i skrittet. Sopp i skrittet merker du som regel som rødt/fuktig og ofte litt kløende utslett. Du vil også kunne kjenne en spesiell lukt fra huden i skrittet hvis du har mye av dette utslettet.

Hvis du tror du har sopp bør du prøve med Canesten krem, og sørge for å holde huden tørr (bruk gjerne hårføner for å tørke ekstra godt etter vask før du påfører kremen, dette kan du også prøve på føttene!).

MEN: De hvite prikkene høres ikke ut som sopp, men mer som naturlige talgkjertler. Noen har mer av disse enn andre. Så lenge du ikke har noen ubehag med dem så tror jeg du kan ta det med ro, særlig ettersom legen mener det er normalt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...