Gå til innhold

anfall


fox1365380373

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 år. Har brukt anti psykotiske medisiner fra jeg var 17 år.

Men det siste året har jeg fått anfall med ujevne mellomrom. Det arter seg slik at jeg ikke får puste og så blir jeg helt borte. Jeg begynner å riste og skjelve i kroppen. Folk som har sett meg sier det ligner på epilepsi, men jeg har testet meg for det mange ganger og jeg har ikke det. Etter anfallene blir jeg veldig sliten og lei meg. Det er ingen som har funnet ut hva det er og hva det kommer av. Hvis det er noen her som vet hva dette betyr hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres ut som panikk anfall?. Jeg kan få panikk anfall og det er de samme symptomer som du har skrevet... Når jeg får anfall, får jeg rett å slett panikk fordi jeg ikke får puste!! Det er veldig ubehagelig, så jeg prøver å roe meg ned når jeg merker symptomene komme. Altså telle rolig til 10. Jeg må også alltid ha med meg noe å drikke, dette syns jeg hjelper. Håper du finner ut av det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg har dessverre ikke forslag til hva som forårsaker symptomene du beskriver. Mitt råd er at du opprettholder kontakten med legen din vedrørende dette spørsmålet. Han har bedre forutsetninger enn meg til å hjelpe deg med å finne ut av dette.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...