Gå til innhold

Menn og legesjekk!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke for mitt bare liv hvorfor så utrolig mange menn er så livende redd får å dra på legesjekk med snoppen sin?

Som regel er det sopp plager som gjør at de oppsøker lege.I de fleste tilfeller må de på benken dra tilbake forhud og vise frem stasen.

Hva med oss jenter da?Tenk på oss som må opp i en skreve stol og få iskalde instrumenter inn i vår helligste,ikke bare det men vi må også holde ut at ved hver sjekk skraper de av en bit av livmor...(ubehagelig)

Så fortell meg nå hvorfor er gutta så livende redd for dette?

*Bare en tanke på mårras kvisten.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    42

  • SierDuDet

    16

  • MsSophie

    12

  • Streken

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Med fare for å pådra meg refs tidlig på morran; hvis hele din eksistens som person satt fast mellom beina på deg, ville ikke du og vært en smule betenkt....? ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har en så søt, ung, kvinnelig fastlege. Kan lett bli... en pussig.. situasjon av det. Men når det er sagt så må det legges til at jeg ikke har hatt behov for å konsultere henne pga. snoppen da..

*banker i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Med fare for å pådra meg refs tidlig på morran; hvis hele din eksistens som person satt fast mellom beina på deg, ville ikke du og vært en smule betenkt....? ;0)

Jo, hvis det er det eneste du har å by andre mennesker på ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tøff utenpå, men myk inni?

Bare for å generalisere litt mer: Jeg har lagt merke til at menn langt oftere kvier seg for sprøyter.

Har stått "segnevakt" i forsvaret i gamle dager , og ca en av 50-60 tøffe menn ble bleke og måtte ha stol etter stivkrampevaksine eller blodprøve. Enkelte bare slukner og slår hue i dørken og da må noen stå klar og dempe... man ser det på dem lenge før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva slags menn er det du omgåes med som flyr i tide og utide til lege p.g.a. snoppen sin?

Når man ikke får den opp foran kamera f eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags menn er det du omgåes med som flyr i tide og utide til lege p.g.a. snoppen sin?

Ingen jeg kjenner er bare inspirert av alle de redde innleggene på forumet for seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Høh? surrer legen din rundt med kamera da?

En skal vel ikke ha stå for å få sjekket den?

Kan være det er det man skal få sjekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardhente menn i hvite frakker, skarpe kniver og varm voks er ikke underholdning akkurat....

Nei men det forklarer heller ikke frykten deres....Vi er slettes ikke på undersøkelser for moroa!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ingen jeg kjenner er bare inspirert av alle de redde innleggene på forumet for seksualitet.

Trist at det er tabu, da mange lurer fært på mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått "segnevakt" i forsvaret i gamle dager , og ca en av 50-60 tøffe menn ble bleke og måtte ha stol etter stivkrampevaksine eller blodprøve. Enkelte bare slukner og slår hue i dørken og da må noen stå klar og dempe... man ser det på dem lenge før..

Hos oss er vi mer humane, pasientene får sprøyter liggende, så slipper vi å sope dem opp av gulvet etterpå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det er tabu, da mange lurer fært på mye.

Jepp tror det hadde vært mindre sykdommer hvis menn hadde tatt en årlig runde til legen med snoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...