Gå til innhold

Menn og legesjekk!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nei men det forklarer heller ikke frykten deres....Vi er slettes ikke på undersøkelser for moroa!

=o)

En kompis er lege og har mange innom for å få vite at de gule prikkene bare er takgkjertler og ikke flekktyfus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    42

  • SierDuDet

    16

  • MsSophie

    12

  • Streken

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

En kompis er lege og har mange innom for å få vite at de gule prikkene bare er takgkjertler og ikke flekktyfus :-)

He he det er ikke greit å være mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jepp tror det hadde vært mindre sykdommer hvis menn hadde tatt en årlig runde til legen med snoppen!

De fleste holder et skarpt øye med kronjuvelene, men lar ikke legen slippe til før det er krise. Ganskje gullsmeden kunne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer kommer ikke på at den funksjonen er det viktigste.

Joda,men anntallet med sykdommer er vel større en de med reisnings problemer?

Det virker som om at jo værre diagnose de tror de kan få av lege desto mindre sjangs for at de oppsøker en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Joda,men anntallet med sykdommer er vel større en de med reisnings problemer?

Det virker som om at jo værre diagnose de tror de kan få av lege desto mindre sjangs for at de oppsøker en?

Stemmer nok, renholdet er det de fleste får beskjed om, deretter kommer for trang forhud. Litt kortisonkrem og strekkøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har i motsetning til kvinner, kun to svake punkter:

Det ene er å måtte gå barbent, og det andre er at noen useksuellt tukler med balla vår. Begge deler står øverst på hatlisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har en så søt, ung, kvinnelig fastlege. Kan lett bli... en pussig.. situasjon av det. Men når det er sagt så må det legges til at jeg ikke har hatt behov for å konsultere henne pga. snoppen da..

*banker i bordet*

Ja det er sikkert mange med den holdningen at de ikke trenger det.

Tror du ikke prosenten på kjønnsykdommer hadde synket betraktelig hvis menn også hadde tatt en årlig sjekk på snoppen hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har i motsetning til kvinner, kun to svake punkter:

Det ene er å måtte gå barbent, og det andre er at noen useksuellt tukler med balla vår. Begge deler står øverst på hatlisten!

Jepp,derfor har det blitt kvinnens jobb å hanskes med alle kjønnsykdommene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp,derfor har det blitt kvinnens jobb å hanskes med alle kjønnsykdommene?

Neida, man har bare et markedsføringsproblem. Alt man behøver å gjøre er å overdrive langtidseffekten for menn av å gå med ubehandlede kjønnssykdomer:

Gonorre: Den sviingen man kjenner når man pisser kommer av at urinen er blitt så sur at den etser opp svamplegemene i penis innenfr over tid, hvilket betyr at man ikke kan få reisning.

Chlamydia: Selv om de fleste menn ikke merker noe til denne infeksjonen, viser det seg at bakterien påvirker hypofysen på en slik måte at testosteronproduksjonen synker og østrogenproduksjonen øker. En ventet effekt av dette er at penis krymper ned mot klitorisstørrelse og at det utvikles bryster.

Herpes: Er egentlig en avart av lepra, eller spedalskhet. Dersom herpessårene forblir ubehandlet eller utsettes for mekansisk slitasje vil penis til syvende og sist falle av.

Skjønner? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, man har bare et markedsføringsproblem. Alt man behøver å gjøre er å overdrive langtidseffekten for menn av å gå med ubehandlede kjønnssykdomer:

Gonorre: Den sviingen man kjenner når man pisser kommer av at urinen er blitt så sur at den etser opp svamplegemene i penis innenfr over tid, hvilket betyr at man ikke kan få reisning.

Chlamydia: Selv om de fleste menn ikke merker noe til denne infeksjonen, viser det seg at bakterien påvirker hypofysen på en slik måte at testosteronproduksjonen synker og østrogenproduksjonen øker. En ventet effekt av dette er at penis krymper ned mot klitorisstørrelse og at det utvikles bryster.

Herpes: Er egentlig en avart av lepra, eller spedalskhet. Dersom herpessårene forblir ubehandlet eller utsettes for mekansisk slitasje vil penis til syvende og sist falle av.

Skjønner? :-)

He he jo da jeg skjønner:),Problemet er vel at de fleste menn har rukket å spre ulumskhetene hist å pist, før penis skrumper inn og de utvikler bryster!:)

Så jeg holder en knapp for årlig sjekk av menn jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sikkert mange med den holdningen at de ikke trenger det.

Tror du ikke prosenten på kjønnsykdommer hadde synket betraktelig hvis menn også hadde tatt en årlig sjekk på snoppen hos legen?

Det hadde det nok helt sikkert. Eller så er det vel bare å være avholdende til symptomene har gitt seg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sexpartner vil at jeg skal skjekke meg for Streptokokker for det hadde han fått på lillemannen sin. Jeg har ikkeno plager men han vil at jeg skal sjekke meg likevel for han vil ikke ha det tilbake igjen?!?! Er det nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

....imponert? :)

Joa, men jeg har en venninne som tenner på møkkete bilmekanikere f eks, og jeg fikk flere detaljer her om dagen som gjorde meg betenkt (eller tankefull om du vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg har en venninne som tenner på møkkete bilmekanikere f eks, og jeg fikk flere detaljer her om dagen som gjorde meg betenkt (eller tankefull om du vil)

Du og de vennene dine Ulv....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...