Gå til innhold

Menn og legesjekk!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Du og de vennene dine Ulv....;-)

Men morsomme er de ! Gubben hennes er redd hun vil sabotere eksosanlegget på bilen deres for å få anledninger eller oppsøke nærmeste verksted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    42

  • SierDuDet

    16

  • MsSophie

    12

  • Streken

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Det hadde det nok helt sikkert. Eller så er det vel bare å være avholdende til symptomene har gitt seg? ;-)

Mange kan trenge et kurs i renhold i det minste, da infeksjoner smitter lett til partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men morsomme er de ! Gubben hennes er redd hun vil sabotere eksosanlegget på bilen deres for å få anledninger eller oppsøke nærmeste verksted...

...nesten som meg, jeg kjører i 110 rundt å leter etter radarkontroller....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

...nesten som meg, jeg kjører i 110 rundt å leter etter radarkontroller....;-)

Hvis det er menn i uniform er det bare å ta av skiltene og kjøre på feil side av rabatten på motorveien. Men damer i uniform er også mulig å påtreffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme i dag. Venter på ADSL, kanskje i morgen.

....jeg burde vært hjemme, for jeg sitter bare å spiller "hjerter" på pc`n.

Uniform er morsomt å se på, annen erfaring har jeg ikke. Antar det_også_ville blitt et atiklimaks....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

....jeg burde vært hjemme, for jeg sitter bare å spiller "hjerter" på pc`n.

Uniform er morsomt å se på, annen erfaring har jeg ikke. Antar det_også_ville blitt et atiklimaks....;-)

Noen ganger er det best å se men ikke røre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Diamantskiver er så dyre...

Trenger du det vil jeg si mangelen på renhold har gått for langt. Du husker eventyret som nevner 7 år gammel graut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du det vil jeg si mangelen på renhold har gått for langt. Du husker eventyret som nevner 7 år gammel graut ?

Har ikke peiling på eventyr som begynner med "det var en gang".. Da jeg var gift begynte mine med "Du, jeg må jobbe overtid i kveld.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kjenner min lege personlig. Jeg kan liksom ikke dra hjem til ham for å spise middag med ham og kona, samtidig som jeg vet at han har tatt meg på kuken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kjenner min lege personlig. Jeg kan liksom ikke dra hjem til ham for å spise middag med ham og kona, samtidig som jeg vet at han har tatt meg på kuken

Da er det på tide å bytte fastlege,er det ikke?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...