Gå til innhold

Menn og legesjekk!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    42

  • SierDuDet

    16

  • MsSophie

    12

  • Streken

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Har ikke peiling på eventyr som begynner med "det var en gang".. Da jeg var gift begynte mine med "Du, jeg må jobbe overtid i kveld.."

Det var en prisns som lette etter en kone som var huslig. Å ha 7 år gammel graut i bånn av grytene er ikke så huslig visst..

Det var en gang.... brukes fordi Asbjørnsen & CO var korridorvaskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en prisns som lette etter en kone som var huslig. Å ha 7 år gammel graut i bånn av grytene er ikke så huslig visst..

Det var en gang.... brukes fordi Asbjørnsen & CO var korridorvaskere.

Ikke koker jeg graut og ikke er jeg på jakt etter noen prins..

Fikk senest i går høre at jeg gikk etter forhold som av diverse grunner blir vanskelige, fordi jeg er egentlig er redd for forhold.

Så kanskje jeg _burde_ begynne å koke graut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Altså, jeg kjenner min lege personlig. Jeg kan liksom ikke dra hjem til ham for å spise middag med ham og kona, samtidig som jeg vet at han har tatt meg på kuken

Eller han har hatt fingern i rassen på deg ? Og så skal dere spise etterpå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke koker jeg graut og ikke er jeg på jakt etter noen prins..

Fikk senest i går høre at jeg gikk etter forhold som av diverse grunner blir vanskelige, fordi jeg er egentlig er redd for forhold.

Så kanskje jeg _burde_ begynne å koke graut...

Jeg fikk vite at jeg hadde et "brukket vinge syndrom" siden jeg tiltrakk meg visse typer damer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at jeg hadde et "brukket vinge syndrom" siden jeg tiltrakk meg visse typer damer ?

Hvilke visse typer damer er det du tiltrekkes av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller han har hatt fingern i rassen på deg ? Og så skal dere spise etterpå ?

Ikke noe "bend over" her i gården, nei :) Rassen min er et område hvor ingen mann har satt sin fot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke noe "bend over" her i gården, nei :) Rassen min er et område hvor ingen mann har satt sin fot :)

Han hadde litt problemer han som het Ben Dover og skulle presentere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde litt problemer han som het Ben Dover og skulle presentere seg.

For ikke å snakke om mora mi da hun var i syden. Hun satt på en uterestaurant da det kom en katt forbi. Min mor elsker katter, og hun begynte straks å lokke på katta: "Pusi, pusi, pusi"

Folk lo seg rett og sett fordervet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har usedvanlige klare og gode tanker på mårrakvisten:-)

Menn er pingler, og har et sært forhold til knotten sin, eh, var det det du kallte den?

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det rare er at de viser frem snoppen til alle og enhver på offentlige toaletter, -det gjør ikke vi! :-) I alle fall ikke jeg! hehe

Bretter du den ikke ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at det dere jenter gjør er opphissende, mens det vi gjør er grotesk.

Jeg mener... Det som gjøres med dere er hva vi ser på filmer, mens jeg til nå ikke har sett en film hvor dytter q-tipser ned i urinrøret på gutta.

Så ikke syt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at det dere jenter gjør er opphissende, mens det vi gjør er grotesk.

Jeg mener... Det som gjøres med dere er hva vi ser på filmer, mens jeg til nå ikke har sett en film hvor dytter q-tipser ned i urinrøret på gutta.

Så ikke syt!

Eh, de gjør faktisk ikke det lenger SDD. Så nå kan du trygt gå å få sjekket om du har none lumske sykdommer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at det dere jenter gjør er opphissende, mens det vi gjør er grotesk.

Jeg mener... Det som gjøres med dere er hva vi ser på filmer, mens jeg til nå ikke har sett en film hvor dytter q-tipser ned i urinrøret på gutta.

Så ikke syt!

*BARF*

Opphissende??! På film??!

Åssen faens filmer er det du ser på?!

*Grøsser i røttene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...