Gå til innhold

Magesår-bakterier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk for to-tre år siden konstantert vekst av magesår-bakterier, og fikk medisiner for dette. For å finne ut måtte jeg henvises til spesialist og foreta gastroskopi-undersøkelse.

Nå har jeg en ukes tid hatt de samme symptomene jeg hadde sist. Det jeg da lurer på er om jeg blir nødt til å gå den samme runden nok en gang, med undersøkelse og det hele (som det tar _tid_ å få komme inn på), eller om man kan få medisin via lege når man vet det fungerer?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror at du slipper den gastroskopien hvis det er påvist at du har denne bakterien.Da får du antageligvis medisiner som skal hjelpe. Bestill time hos legen. lykke til =)

Skrevet

Jeg tror at du slipper den gastroskopien hvis det er påvist at du har denne bakterien.Da får du antageligvis medisiner som skal hjelpe. Bestill time hos legen. lykke til =)

Nja, det kommer nok an på legen. Hvis du har vært symptomfri etter den første antibiotikabehandlingen bør du nok undersøkes på nytt. Det k a n jo være noe annet denne gang selv om det føles likt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...