Gjest Byte_Me Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg fikk for to-tre år siden konstantert vekst av magesår-bakterier, og fikk medisiner for dette. For å finne ut måtte jeg henvises til spesialist og foreta gastroskopi-undersøkelse. Nå har jeg en ukes tid hatt de samme symptomene jeg hadde sist. Det jeg da lurer på er om jeg blir nødt til å gå den samme runden nok en gang, med undersøkelse og det hele (som det tar _tid_ å få komme inn på), eller om man kan få medisin via lege når man vet det fungerer? Noen som vet? 0 Siter
Gjest snop Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg tror at du slipper den gastroskopien hvis det er påvist at du har denne bakterien.Da får du antageligvis medisiner som skal hjelpe. Bestill time hos legen. lykke til =) 0 Siter
Gjest Numenor Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg tror at du slipper den gastroskopien hvis det er påvist at du har denne bakterien.Da får du antageligvis medisiner som skal hjelpe. Bestill time hos legen. lykke til =) Nja, det kommer nok an på legen. Hvis du har vært symptomfri etter den første antibiotikabehandlingen bør du nok undersøkes på nytt. Det k a n jo være noe annet denne gang selv om det føles likt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.