BettyBlue Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 Dersom han har gått seg totalt vill og hamna i Sinsen-området, så tittar vi etter han her... :-) He he. Takker for det! Man vet aldri hva som tiltrekker kattene. Sinsen, Tøyen... Huff ja. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei lis@beth! Vi bodde i Vallhallveien, på vei opp til Ekeberg. Hvite 3etg-blokker på venstre side av veien. Han er brunsort, har antydning til tabbystriper i pelsen, er pen & slank, med hakk i høyre øreflipp. Tviler på at han har tatt hele veien dit gjennom oslo sentrum, men man vet aldri med disse pusene! Snilt av deg å bry deg! Ikke no problem, har selv en innepus som var borte i 8 dager etter å ha falt ut fra et vindu.. 9 meter ned. Det gikk bare bra med ham, men det var grusomt å ikke vite hvor han var. Skal kikke etter mørk pus med hakk i øret :-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Dersom han har gått seg totalt vill og hamna i Sinsen-området, så tittar vi etter han her... :-) Sinsen ja, der har jeg også bodd.. hmm.. Egentlig er halve DOL nesten naboer, virker det som :-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 ÅH! Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - - jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - - jeg ropte som vanlig - - psss pssss - - *MIAO*!!!??? Jøss! psss pssss???? *MIAO*!!!!!!!! Hæh!?? *miiiiaaoooo*!!!!!!!!! MIDAS!!!!! Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn! Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke! Men - jo! Der var'n!!!!! Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå. Gjett hvem som er blide: JEG & PUS!! Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 ÅH! Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - - jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - - jeg ropte som vanlig - - psss pssss - - *MIAO*!!!??? Jøss! psss pssss???? *MIAO*!!!!!!!! Hæh!?? *miiiiaaoooo*!!!!!!!!! MIDAS!!!!! Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn! Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke! Men - jo! Der var'n!!!!! Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå. Gjett hvem som er blide: JEG & PUS!! Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene. Herlig! Grattis med tilbakevendt pus. 0 Siter
Bassisten Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 ÅH! Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - - jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - - jeg ropte som vanlig - - psss pssss - - *MIAO*!!!??? Jøss! psss pssss???? *MIAO*!!!!!!!! Hæh!?? *miiiiaaoooo*!!!!!!!!! MIDAS!!!!! Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn! Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke! Men - jo! Der var'n!!!!! Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå. Gjett hvem som er blide: JEG & PUS!! Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene. Godt å høyra! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.