Gå til innhold

Solidaritetsgudstjeneste 10.nov


Gjest carrie

Anbefalte innlegg

I Kristiansand Domkirke vil det

bli holdt en solidaritetsgudstjeneste for de

som har vært utsatt for seksuelle overgrep.

Det er et ledd i verdensmarkering mot dette.I en

del andre land går de marsjer.

SMI-Agder er arrangør.

Det vil bli lest dikt skrevet av

overgrepne.Presten Reimunn Førsvoll vil tale.Stille bønn

med lystenning.Sanger og musikk

som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske det ble arrangert noe slikt i domkirken i Stavanger også... Kjenner at jeg hadde villet bli med på noe slikt, selv om jeg slett ikke pleier å gå i kirken. Men et slikt solidarisk møte i kirkerommet tror jeg faktisk hadde gjort meg godt.

Tenksom hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Skulle ønske det ble arrangert noe slikt i domkirken i Stavanger også... Kjenner at jeg hadde villet bli med på noe slikt, selv om jeg slett ikke pleier å gå i kirken. Men et slikt solidarisk møte i kirkerommet tror jeg faktisk hadde gjort meg godt.

Tenksom hilsen Grete i DIXI

Ønsker kan faktisk blir realitet! -Også i Stavanger...men uansett så med det også til en "initiativ-tager" til å få det utført! Det gjør godt...og få lov til å sitte der i fred og tenke...føle...kjenne på...og samtidig vite at her sitter jeg og kirken full av "medsøstre"...for en markering....og kanskje også en marking for hva som kan kommer...en fakkel som brenner for enhver som har blitt utsatt for overgrep...over det ganske land..

*klemmer til Dixi-Grete som har gjort og fortsatt gjør så mye for at retteferdigheten skal seire for oss uansett...en løves kampsmot!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...