musikeren Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Det gjør jeg selvsagt ikke :-) Hm. Litt morsomt:-D En gang sendte du meg utskrift av en msn-logg. Regner med det var en feil. Men morsomt var det, hehehe;-) 0 Siter
naiv Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hm. Litt morsomt:-D En gang sendte du meg utskrift av en msn-logg. Regner med det var en feil. Men morsomt var det, hehehe;-) Ble du litt opphisset av dem.... ? :-) 0 Siter
Line Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Så du bak ryggen din? Ja, Eneste jeg kan skjønne, om han ikke var inne på min pc, var at han må ha hacket seg inn på "mitt område" og få alt jeg skrev direkte på sin egen skjerm. Jaja... I learned the hard way, og det er et tilbakelagt kapittel. 0 Siter
Zirine Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Ja, Eneste jeg kan skjønne, om han ikke var inne på min pc, var at han må ha hacket seg inn på "mitt område" og få alt jeg skrev direkte på sin egen skjerm. Jaja... I learned the hard way, og det er et tilbakelagt kapittel. Satt dere i nettverk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.