Gå til innhold

Hva er galt?


Gjest Annita

Anbefalte innlegg

Våknet opp lørdags morgen og kjente en spesiel følese i underlivet, vet ikke hvordan eg skal forklalare det, då godt at det gjor vondt, plagsomt var det iallefall.

trodde at eg kansje var kåt og gledet meg til at eg skulle treffe typen samme dag..

kansje eg nå endelig skulle få den orgamsmen vi har ventet så lenge på?

vel, det varte hele dagen og plagsomt var det, følte at eg måtte på toalettet hele tiden og alt var bare kaos. det ble litt bedre utpåkvelden, hadde ikke særlig sex lyst egemtlig da, hmz.

søndag var det på samme måte, litt bedre men veldig iriterende, det var liksom ikke noe eg kunne gjøre for å bli kvitt denne følesen, og eg begynte å tro at det kansje ikke var kåthet alikevel, det skal jo være godt, dette var bare plagsomt!

i natt våknet eg av det, og nå i dag så iriterer det meg like grønn.

oppdaget at det kom noe ut i fra sjeden som også kommer ut under menstrasjonen, ikke blod men rød slim, bare bittelitt når eg var på do, aldri i tusa.

litt bun aktig utfold kom også, som med menstrasjonen, men bare bittelitt og bare når eg tørket meg..

det er ennå halvannen uke til mensen, går på trinodiol så den kan vel ikke komme før heller (kommer når man er på sukkerpillene) hva er det som sjer med meg?

følesen sitter ganske langt inne, kan det være noe galt med livmoren?

er veldig nøyaktig med p-pillene, men kansje eg alikevel har greid å bli gravid utenfor livmoren?

om det ikke bedrer seg så vurderer eg å måtte gå til gynokelog, men tenke å vente til etter mensen slik at den teorien er avkreftet.

hjelp, det er så frustrerende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...