Gå til innhold

Har kjøpt meg røyk!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest ikke undertegnet

Det finnes en "lykkepille" som har den heldige bivirkningen at den tar bort lysten til å røyke. Snakk med fastlegen din om dette dersom du virkelig vil slutte. Har flere venner som endelig har klart å slutte ved denne pillen.

Jeg har benyttet meg av den, og må si jeg er litt betenkt.

Lysten på røyk forsvant delvis ja...men så var jeg konstant 'høy', dvs i meget godt humør.

MEN, fikk en skikkelig nedtur, ble deppa og veldig ustabil og nå røyker jeg faktisk dobbelt så mye.

I utgangspunktet hadde jeg ikke problemer med psyken, men føler virkelig at noe har skjedd med meg.

Det er tross alt antidepressiva vi snakker om, og man vet ikke helt hvordan disse pillene virker. (Det står faktisk det i pakningsvedlegget!!)

Man bør iallefall bli fulgt opp skikkelig av en lege og ikke slutte brått, slik opplegget var hos meg.

Man klusser nok litt med den kjemiske balansen og det kan få konsekvenser.

Jeg ville aldri gjort det om igjen.

• 3 uker senere...

Jeg har benyttet meg av den, og må si jeg er litt betenkt.

Lysten på røyk forsvant delvis ja...men så var jeg konstant 'høy', dvs i meget godt humør.

MEN, fikk en skikkelig nedtur, ble deppa og veldig ustabil og nå røyker jeg faktisk dobbelt så mye.

I utgangspunktet hadde jeg ikke problemer med psyken, men føler virkelig at noe har skjedd med meg.

Det er tross alt antidepressiva vi snakker om, og man vet ikke helt hvordan disse pillene virker. (Det står faktisk det i pakningsvedlegget!!)

Man bør iallefall bli fulgt opp skikkelig av en lege og ikke slutte brått, slik opplegget var hos meg.

Man klusser nok litt med den kjemiske balansen og det kan få konsekvenser.

Jeg ville aldri gjort det om igjen.

Hvis den pillen c-man og ikke undertegnet snakker om er Zyban så kan jeg si at at jeg har ikke benyttet meg av resepten og kommer heller ikke til å gjøre det. Grunnet til dette er at en kollega av samboeren min gikk på denne og da han sluttet på en så gikk han på en skikkelig psykisk knekk. Han slutta å røyke men betalte en for høy pris syntes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...