SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Jupp og siden røyken er tilbake i mitt liv,blir oralsexen bare blåbær!=o) Hehehehe, er det nå jeg skal si at "var det ikke det jeg sa?". Nei, det skal jeg ikke gjøre.. forstår at det ikke er lett, men du kan nå i det minste kutte ned! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Oki, det har du sikkert rett i.... Uansett så er det veldig lite sannsynlig at gutten får hiv av å få oralsex! Det har du jo forsåvidt rett i :-) 0 Siter
EvaStv Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 He he.. du er en artig skrue du EvaStv!! =o) takk, carlina *s* jeg hadde fri fra jobben idag, så kunne jeg være mye her.. det er ganske interessant å lese og å skrive tinger&tanger her..*flirer* 0 Siter
molli Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Man kan suge tak i mye rart gjennom munnsex også, ja. Prostituerte bruker kondom da også. Så hør på de som har greie på det, og kjøp en økonomipakke med en gang. Come to think of it...en fyr jeg kjente en gang ble smittet av herpes på snabelen, fordi jenta hadde smitten i munnen (de hadde ikke "vanlig" sex, kun munnsex). Det var litt leit for'n, for det hadde han ikke trudd. Idioten. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det har du jo forsåvidt rett i :-) + at vi ganske sikkert ikke kan få det ved å gi oralsex Selv om det til nå har skjedd _ei_ lesbisk dame. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hehehehe, er det nå jeg skal si at "var det ikke det jeg sa?". Nei, det skal jeg ikke gjøre.. forstår at det ikke er lett, men du kan nå i det minste kutte ned! Bare si det du...alle andre har sagt det også.. Sikkert derfor jeg knakk...Ingen som hadde troen på meg! Ja ja gubben er fornøyd med at humøret øker i takt med nikotin inntaket i allefall:) 0 Siter
molli Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Nei, man bruker selvsagt ikke kondom ved munnsex. Som noen her sier er herpes problemet, men andre sykdommer kan du knapt få av oralsex. *hvisker HØYT* "Aids, gutten min. Aids!" Det er smitter fra slimhinne til slimhinne. Munnen har man slimhinner i, likeledes på kjønnsorganene. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Bare si det du...alle andre har sagt det også.. Sikkert derfor jeg knakk...Ingen som hadde troen på meg! Ja ja gubben er fornøyd med at humøret øker i takt med nikotin inntaket i allefall:) Ja, men det er jo i det minste bra at du ikke lenger går rundt som en tikkende pms-bombe, men du kan nå i det minste kutte ned en smule. F.eks. hvis du vanligvis røyker 20 om dagen; kutt ned til 15! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 *hvisker HØYT* "Aids, gutten min. Aids!" Det er smitter fra slimhinne til slimhinne. Munnen har man slimhinner i, likeledes på kjønnsorganene. Neida, man får ikke hiv av å få oralsex av en dame. Det er sant! Bare hør på soriamoria, i tillegg til at jeg har lest det før! _Alt_ kan nok skje, men faren er så liten at hvis du skal tenke på det så bør du heller ikke ta heisen opp i Oslo Plaza, da det faktisk kan komme ett fly.. Så det så! 0 Siter
molli Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Neida, man får ikke hiv av å få oralsex av en dame. Det er sant! Bare hør på soriamoria, i tillegg til at jeg har lest det før! _Alt_ kan nok skje, men faren er så liten at hvis du skal tenke på det så bør du heller ikke ta heisen opp i Oslo Plaza, da det faktisk kan komme ett fly.. Så det så! Greit, hvis du liker russisk rulett, så kjør på! :-) Neste gang du møter en dame på byen som sier "Hei, jeg heter Puppe-Sarah og har HIV, skal jeg suge deg?" så takker du så klabert ja på flekken, slik du alltid gjør *host'host* Så krysser vi fingra alt vi kan for at du ikke har et pittelite, knappenålstort sår på penisen din (som gnagsår etter iherdig runking siste tia). 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Greit, hvis du liker russisk rulett, så kjør på! :-) Neste gang du møter en dame på byen som sier "Hei, jeg heter Puppe-Sarah og har HIV, skal jeg suge deg?" så takker du så klabert ja på flekken, slik du alltid gjør *host'host* Så krysser vi fingra alt vi kan for at du ikke har et pittelite, knappenålstort sår på penisen din (som gnagsår etter iherdig runking siste tia). Hehe, men faren for at noen har hiv i Norge er sykt liten, så sånt behøver man ikke å uroe seg for. Det gjorde sikkert ikke du i gamle dager heller! Sier hun at hun har hiv tar jeg selvsagt det som et hint, og går! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 + at vi ganske sikkert ikke kan få det ved å gi oralsex Selv om det til nå har skjedd _ei_ lesbisk dame. Veel....det siste er mer uvisst igjen fordi vaginalsekretet også er smitteførende, per definisjon. Du skjønner, SDD - jeg sitter nemlig akkurat og lager en presantasjon som jeg (fordi jeg er smittevernkontakt på jobben) skal framføre på fredag. Der står det bl.a: Blodsmitte er smitte som hovedsakelig smitter fra blod til blod, men som også kan smitte ved blodsøl på slimhinner eller skadet hud. Hvilke væsker regnes som smitteførende?: - Spinalvæske - Leddvæske - Peritonealvæske - Fostervann - Vaginalsekret - Morsmelk - Sæd (og blod, naturligvis) mvh 0 Siter
molli Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hehe, men faren for at noen har hiv i Norge er sykt liten, så sånt behøver man ikke å uroe seg for. Det gjorde sikkert ikke du i gamle dager heller! Sier hun at hun har hiv tar jeg selvsagt det som et hint, og går! I forhold til folketallet i landet, har vi faktisk et skremmende høyt antall HIV-smittede. Det går alle engelskmenn rundt og tror jaffal, for det har stått i avisa der. Nåja, nå begynner Seinfeldt, så da stikker jeg! Ha det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.