Ulv I Faarikaal Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 Har mer utstyr til kompressoren nå; luftfyller for bil og mc, liten sandblåser, lakkpistol, pistol for vask/avfetting, blåsepistol m.m. Neste jeg ønsker er en liten spikerpistol for max 4" spiker. Kjekt å ha.. får helt sikkert bruk for det en vakker dag :-) Nevnte jeg at jeg har aggregat, høyttrykksspyler, diverse slipemaskiner, fresere og det meste av elektro-verktøy? :-)) Hmmm... ser vel noen likheter med baderomsskapet nå... *s* He-he. Jeg liker verktøy sjøl, også siden jeg har utdannelse den veien, men jeg holder meg til småting, f eks trykkvasker er ikke så aktuelt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 kjære vene - eg har da sagt dette før! eg er ei sånn ei. det bør puttes inn eit punkt i kursplanen for menn om hukommelsestrening, trur eg Unnskyld, jeg skal pugge alle innlegg og forfattere bedre, så slike feil ikke oppstår. 0 Siter
Streken Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 He-he. Jeg liker verktøy sjøl, også siden jeg har utdannelse den veien, men jeg holder meg til småting, f eks trykkvasker er ikke så aktuelt. Hehe.. har ikke utdannelse i det. Men som en god kjekt-å-ha-kar så ville det være direkte dumt å la være, siden jeg selger slikt. Innkjøps- og nettopriser er _svært_ fordelaktig.. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Skal tenke litt over dette med plass på badet - likevel- den var god ! Ellers så lukeparkerte jeg i går- hvorfor skal denne lukeparkeringa omtales forresten ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 Skal tenke litt over dette med plass på badet - likevel- den var god ! Ellers så lukeparkerte jeg i går- hvorfor skal denne lukeparkeringa omtales forresten ! Rent vitenskapelig skal visst kvinner ha en mindre utviklet romfølelse. Til gjengjeld har de andre kvaliteter :-) 0 Siter
neuni Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Unnskyld, jeg skal pugge alle innlegg og forfattere bedre, så slike feil ikke oppstår. bra, det er viktig å ikkje glømme ein eineste liten detalj. *ser strengt på* ;D 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. september 2002 Forfatter Skrevet 15. september 2002 bra, det er viktig å ikkje glømme ein eineste liten detalj. *ser strengt på* ;D OK. Mine ekser har vært av barbie typen som ikke tåler møkk og kritikk. 0 Siter
libra Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Fjerne et vepsebol ? Med veps i ? Har aldri prøvd, tror ikke jeg gidder å gå på vepseboljakt bare for å imponere deg ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Brakk begge håndledda...åssen greida han det? Og fikk han tørka seg bak da...? Bare lurte jeg :0) :-) Heldigvis klarte han å tørske seg bak - men ellers var han ganske hjelpesløs. Han knakk begge håndleddene ved noe så patetisk som å snuble på en islagt vei, med hendene i lomma (i utgangsposisjonen) forsøkte å rykke dem ut og ta seg for, men knakk håndleddene i prosessen. mvh 0 Siter
Nyco Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 :-) Heldigvis klarte han å tørske seg bak - men ellers var han ganske hjelpesløs. Han knakk begge håndleddene ved noe så patetisk som å snuble på en islagt vei, med hendene i lomma (i utgangsposisjonen) forsøkte å rykke dem ut og ta seg for, men knakk håndleddene i prosessen. mvh *LOL* for et syn det må ha vært! Stakkar... Bare EN ting som er verre enn å tryne på isen, det er å skli på hælene ned trappa...AU AU! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. september 2002 Forfatter Skrevet 16. september 2002 Har aldri prøvd, tror ikke jeg gidder å gå på vepseboljakt bare for å imponere deg ;-) Jo, vær såå sniiilll :-) 0 Siter
libra Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Jo, vær såå sniiilll :-) Snill???? Nå tror jeg du har misforstått noe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.