Melaisa Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg er vel i dine tanker når du skriver dette innlegget...? Da vil jeg i alle fall si at jeg svarte på innlegget på en ærlig (dog ikke bomullsmyk) måte. Svaret mitt bar preg av at jeg visste hvem som hadde skrevet det, men det røpet ikke forfatteren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Dersom dette er samme sak som Solsikke refererer til over her, så har du mye feil informasjon. Det er ulempen med å skulle ta stilling til en sak man ikke har vært del av og der "forklaringene" spriker. Man kan ikke vite. På samme måte som bitre eks-kjærester som slenger med leppa om motparten. Uten sammenligning forøvirg ;-) Man må vel bare prøve å gjøre seg opp et eget inntrykk av folk uten å høre for mye på "sladder"? *funderer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hun var aldri med i noen gjeng, Solsikke. Jeg og noen andre hadde henne i et msn-vindu samtidig som du var i et annet. Det var vel ikke plass til alle i et, tror jeg. Det er en av de få gangene jeg har snakket med deg på msn, og jeg husker samtalen godt. Vi snakket om sønnen din, og om saker som vedrørte hans skolesituasjon. Vedkommende som påsto at vi hadde mobbet deg var aldri inne i denne samtalen. Jeg tror hele årsaken til "misforståelsen" kom av at vi, i det vinduet hvor den misforståtte sladrehanken befant seg, diskuterte om du skulle taes inn i samtalen eller ikke, og hva man i såfall kunne snakke med deg om. Siden vinduet var fullt, ble det åpnet et nytt, der du ble invitert inn. Vi begynte å snakke om innvandringspolitikk - dette var vel rett før valget, før du og meg snakket om før nevnte tema. Hvorfor *** skulle navngi meg selv, Lion, nanna og ...? (var det flere?) som mobbere skjønner jeg ikke, men jeg har erfart at hun trekke kjappe og feilaktige slutninger også i andre sammenhenger. Sånn, da burde det være oppklart. Ja Melaisa, hadde det bare vært den ene samtalen jeg hadde fått referert og fra den ene personen. Men jeg velger å begrave stridsøksen, gidder ikke bruke energi på å krangle i en liksomverden. Det som er sagt er sagt og det som er gjort er gjort. Jeg håper at vi kan være så pass voksne at vi kan begrave dette gamle å starte på nytt igjen. *røyker fredspipe* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ja Melaisa, hadde det bare vært den ene samtalen jeg hadde fått referert og fra den ene personen. Men jeg velger å begrave stridsøksen, gidder ikke bruke energi på å krangle i en liksomverden. Det som er sagt er sagt og det som er gjort er gjort. Jeg håper at vi kan være så pass voksne at vi kan begrave dette gamle å starte på nytt igjen. *røyker fredspipe* Nå var det du som skrev at du hadde fått refert saker fra en person, og det var du, ikke jeg som trakk hele greia frem fra mørket igjen. Det er greit så lenge det kommer vage hentydninger fra deg, og om noen tar tak i det og forklarer, da begraver vi det igjen....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Nå var det du som skrev at du hadde fått refert saker fra en person, og det var du, ikke jeg som trakk hele greia frem fra mørket igjen. Det er greit så lenge det kommer vage hentydninger fra deg, og om noen tar tak i det og forklarer, da begraver vi det igjen....? Hvem som riper opp i ting, kan vel diskuteres. Du har fått forklart deg nå og jeg håper vi kan begrave denne stridsøksa. Jeg er ferdig og gidder ikke kommentere noe mer hverken her eller på mingle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvem som riper opp i ting, kan vel diskuteres. Du har fått forklart deg nå og jeg håper vi kan begrave denne stridsøksa. Jeg er ferdig og gidder ikke kommentere noe mer hverken her eller på mingle. Om du hadde tatt deg tid til å lese svaret mitt til deg, Solsikke, så hadde du sett at jeg svarte helt saklig på en påstand fra deg. Jeg kranglet ikke, jeg halte ikke fram ord som falt i fjor, jeg bare forklarte at vedkommende som sa til deg at du var mobbet, ikke var med i noen gjeng, men for en gangs skyld var på msn sammen med meg og andre på min liste. Det hadde nemlig vært litt mer troverdig dersom versjonen din (eller den du har blitt fortalt) var riktig. Slik det faktisk var, var den påstanden tatt rett ut fra løse luften - noe som gjorde at vi som var involverte ble så overrasket. Jeg hadde ingen konflikt med deg, Solsikke, den eneste befatingen jeg hadde hatt med deg på nevnte tidspunkt, var den samtalen jeg referte til - om mobbing på skolen. Jeg oppfattet aldri det som en konflikt mellom deg og meg. Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvem som riper opp i ting, kan vel diskuteres. Du har fått forklart deg nå og jeg håper vi kan begrave denne stridsøksa. Jeg er ferdig og gidder ikke kommentere noe mer hverken her eller på mingle. Mulig jeg er litt sløv nå, men... Hva har mingle med denne saken å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kremtt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Om du hadde tatt deg tid til å lese svaret mitt til deg, Solsikke, så hadde du sett at jeg svarte helt saklig på en påstand fra deg. Jeg kranglet ikke, jeg halte ikke fram ord som falt i fjor, jeg bare forklarte at vedkommende som sa til deg at du var mobbet, ikke var med i noen gjeng, men for en gangs skyld var på msn sammen med meg og andre på min liste. Det hadde nemlig vært litt mer troverdig dersom versjonen din (eller den du har blitt fortalt) var riktig. Slik det faktisk var, var den påstanden tatt rett ut fra løse luften - noe som gjorde at vi som var involverte ble så overrasket. Jeg hadde ingen konflikt med deg, Solsikke, den eneste befatingen jeg hadde hatt med deg på nevnte tidspunkt, var den samtalen jeg referte til - om mobbing på skolen. Jeg oppfattet aldri det som en konflikt mellom deg og meg. Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre. "Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre." Slik jeg husker det, ble hun mobbet ut av DOL av samme gjengen. Det er lett for den overlegne parten å kalle en mobbesituasjon for konflikt. Det er det du hele tiden gjør... Mens offeret og andre som ser på, gjerne opplever det som vondsinnet og utspekulert verbal hetsing over tid...(Eller mobbing, om du vil) Det er synd at vi voksne ikke har særlig erfaring med å si fra til de vi opplever som mobbere. Ofte velger vi heller å stå på sidelinjen å iakta... Gjerne misliker vi det vi ser, og synes gjerne vi bør si i fra, men velger å holde oss i bakgrunnen. Applaus til musikeren som sa ifra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aplaus til kremmt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 "Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre." Slik jeg husker det, ble hun mobbet ut av DOL av samme gjengen. Det er lett for den overlegne parten å kalle en mobbesituasjon for konflikt. Det er det du hele tiden gjør... Mens offeret og andre som ser på, gjerne opplever det som vondsinnet og utspekulert verbal hetsing over tid...(Eller mobbing, om du vil) Det er synd at vi voksne ikke har særlig erfaring med å si fra til de vi opplever som mobbere. Ofte velger vi heller å stå på sidelinjen å iakta... Gjerne misliker vi det vi ser, og synes gjerne vi bør si i fra, men velger å holde oss i bakgrunnen. Applaus til musikeren som sa ifra! Svært få som vågar å ta et opgjer med den gjengen. Flott inlegg både du og musikeren skreiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-364946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 "Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre." Slik jeg husker det, ble hun mobbet ut av DOL av samme gjengen. Det er lett for den overlegne parten å kalle en mobbesituasjon for konflikt. Det er det du hele tiden gjør... Mens offeret og andre som ser på, gjerne opplever det som vondsinnet og utspekulert verbal hetsing over tid...(Eller mobbing, om du vil) Det er synd at vi voksne ikke har særlig erfaring med å si fra til de vi opplever som mobbere. Ofte velger vi heller å stå på sidelinjen å iakta... Gjerne misliker vi det vi ser, og synes gjerne vi bør si i fra, men velger å holde oss i bakgrunnen. Applaus til musikeren som sa ifra! Du får se å gjøre noen øvelser som kan øve opp husken din, du da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-365008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Svært få som vågar å ta et opgjer med den gjengen. Flott inlegg både du og musikeren skreiv. Er det jeg som er en gjeng...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-365009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 "Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre." Slik jeg husker det, ble hun mobbet ut av DOL av samme gjengen. Det er lett for den overlegne parten å kalle en mobbesituasjon for konflikt. Det er det du hele tiden gjør... Mens offeret og andre som ser på, gjerne opplever det som vondsinnet og utspekulert verbal hetsing over tid...(Eller mobbing, om du vil) Det er synd at vi voksne ikke har særlig erfaring med å si fra til de vi opplever som mobbere. Ofte velger vi heller å stå på sidelinjen å iakta... Gjerne misliker vi det vi ser, og synes gjerne vi bør si i fra, men velger å holde oss i bakgrunnen. Applaus til musikeren som sa ifra! Om du sier hvem du er, skal jeg vurdere å diskutere dette med deg, på en saklig og grei måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-365012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 "Den andre, som jeg er så heldig å ha familie som er i slekt med, gidder jeg ikke å ha kontakt med på grunn av det som skjedde. Men det har ingenting med deg å gjøre." Slik jeg husker det, ble hun mobbet ut av DOL av samme gjengen. Det er lett for den overlegne parten å kalle en mobbesituasjon for konflikt. Det er det du hele tiden gjør... Mens offeret og andre som ser på, gjerne opplever det som vondsinnet og utspekulert verbal hetsing over tid...(Eller mobbing, om du vil) Det er synd at vi voksne ikke har særlig erfaring med å si fra til de vi opplever som mobbere. Ofte velger vi heller å stå på sidelinjen å iakta... Gjerne misliker vi det vi ser, og synes gjerne vi bør si i fra, men velger å holde oss i bakgrunnen. Applaus til musikeren som sa ifra! Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72859-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-%C3%A5-avsl%C3%B8re-n%C3%A5r-noen-skriver-anonymt/page/4/#findComment-432779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.