Gå til innhold

Om å kommentere innlegg til andre!

Anbefalte innlegg

Hvem tulling ville klaget etter en ONS. Først må du få deg et forhold, før du kan ta imot litt saklig kritikk... :-)

Jeg har ikke hørt noe av de jeg har hatt forhold til heller, og ons'a vil alltid mer og mer og mer :)

Jeg har for øvrig ikke hatt ons på jævla lenge.

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

31

• SierDuDet

22

• MaryBeth

16

• tigertrollet

13

Mest aktive i denne tråden

Jeg er ikke sur og bitter, men derimot helt nøytral. Og har bare påpekt hvordan enkelte bruker dol. Men uansett så jeg aner en viss "overlegenhet" i forhold til at du/dere oppfatter deg/dere som "morsomme". Og det sier meg en del din holdning til andre som ikke er like "morsom" som deg.

Hadde den bruken av DOL du snakker om vært et problem ville webmaster ikke tillatt det.

Og da hadde DOL neppe vært et så populært nettsted med så mange brukere heller!

Det er DU som er en sur moralist!

Mener

Hadde den bruken av DOL du snakker om vært et problem ville webmaster ikke tillatt det.

Mener

signatur er da ingen sur moralist..men en som her prøver å være litt nøytral...jøss slapp av folkens;O)Det er da plass til allerslag meninger ..selv signaturens;O)

Annonse

Mener

Takk for støtte. Godt det ikke bare er jeg som har denne meningen... :-)

Har akkurat fått kjeft for trådherping. Litt lenger ned i denne tråden, av Signatur.

Bør jeg ta kritikken, eller kose meg videre?

*knusekoser tilbake*

Da er det kanskje på tide å hoppe over til en annen tråd..*flirer*

Nå må jeg snart ha en aldri så liten Ally McBeal-pause...

*vinker og kommer plutselig tilbake*

Annonse

Ok. *undrer meg grønn over FU'en*

Hva driver du med? Du er så stille i kveld. Du ser vel ikke trøndera på TV?

Fotball -er du gal??!!

Nei, fikk en lang tlf, chatter litt på msn parallelt.. og har foreldrene min på besøk som jeg kanskje bør veksle noen ord med når de først har reist 180mil.....

:)

Fotball -er du gal??!!

Nei, fikk en lang tlf, chatter litt på msn parallelt.. og har foreldrene min på besøk som jeg kanskje bør veksle noen ord med når de først har reist 180mil.....

:)

Tja, sikkert ikke dumt. Tar snart et døgn pause selv. Kanskje. Skal spise litt potetgull og glede meg til lønning. Mmmmm, lakris, sjokolade og cola skal kjøpes inn tonnevis av. *sikler*

;)

Månestråle, månestråle, månestråle .... hmm .. jeg husker ikke deg. Det irriterer meg litt. Hmm ...

Likte jeg deg? :)

Jeg kan si det slik at vi har ikke bestanding vært enige..hehe

Karianne er vell mere kjent for deg vil jeg tro...prøvde å registrer meg under det nicket men det var vist opptatt..huska ikke det gamle passordet..

men hvorfor være enig ..? det er alltid friskt med litt diskusjon...di gamle heks:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...