SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hvem tulling ville klaget etter en ONS. Først må du få deg et forhold, før du kan ta imot litt saklig kritikk... :-) Jeg har ikke hørt noe av de jeg har hatt forhold til heller, og ons'a vil alltid mer og mer og mer Jeg har for øvrig ikke hatt ons på jævla lenge. 0 Siter
Nyco Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg er ikke sur og bitter, men derimot helt nøytral. Og har bare påpekt hvordan enkelte bruker dol. Men uansett så jeg aner en viss "overlegenhet" i forhold til at du/dere oppfatter deg/dere som "morsomme". Og det sier meg en del din holdning til andre som ikke er like "morsom" som deg. Hadde den bruken av DOL du snakker om vært et problem ville webmaster ikke tillatt det. Og da hadde DOL neppe vært et så populært nettsted med så mange brukere heller! Det er DU som er en sur moralist! Mener 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg har ikke hørt noe av de jeg har hatt forhold til heller, og ons'a vil alltid mer og mer og mer Jeg har for øvrig ikke hatt ons på jævla lenge. Pøh. Er du gått over til TNS? :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for gammel, di heks. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Fant forresten ikke FU'en. Er den slettet, eller er jeg sløv? :-) Du er sløv;) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Hadde den bruken av DOL du snakker om vært et problem ville webmaster ikke tillatt det. Og da hadde DOL neppe vært et så populært nettsted med så mange brukere heller! Det er DU som er en sur moralist! Mener signatur er da ingen sur moralist..men en som her prøver å være litt nøytral...jøss slapp av folkens;O)Det er da plass til allerslag meninger ..selv signaturens;O) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hadde den bruken av DOL du snakker om vært et problem ville webmaster ikke tillatt det. Og da hadde DOL neppe vært et så populært nettsted med så mange brukere heller! Det er DU som er en sur moralist! Mener Takk for støtte. Godt det ikke bare er jeg som har denne meningen... :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Har akkurat fått kjeft for trådherping. Litt lenger ned i denne tråden, av Signatur. Bør jeg ta kritikken, eller kose meg videre? *knusekoser tilbake* Da er det kanskje på tide å hoppe over til en annen tråd..*flirer* Nå må jeg snart ha en aldri så liten Ally McBeal-pause... *vinker og kommer plutselig tilbake* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Du er sløv;) Ok. *undrer meg grønn over FU'en* Hva driver du med? Du er så stille i kveld. Du ser vel ikke trøndera på TV? 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt for gammel, di heks. gode gamle sarkastiske zirine ..fjott:) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Da er det kanskje på tide å hoppe over til en annen tråd..*flirer* Nå må jeg snart ha en aldri så liten Ally McBeal-pause... *vinker og kommer plutselig tilbake* Fanken, glemte Ally McBeal. F**n, f**n, f**n!!!! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 gode gamle sarkastiske zirine ..fjott:) Du må ta i litt mer. Kall henne ei ufordragelig heks! Det er en god begynnelse... :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Pøh. Er du gått over til TNS? :-) Hehe, jeg har ingen standardgreie for hva jeg kaller mine sexpartnere Men jeg holder meg til en om gangen, da... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Ok. *undrer meg grønn over FU'en* Hva driver du med? Du er så stille i kveld. Du ser vel ikke trøndera på TV? Fotball -er du gal??!! Nei, fikk en lang tlf, chatter litt på msn parallelt.. og har foreldrene min på besøk som jeg kanskje bør veksle noen ord med når de først har reist 180mil..... 0 Siter
Zirine Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 gode gamle sarkastiske zirine ..fjott:) Månestråle, månestråle, månestråle .... hmm .. jeg husker ikke deg. Det irriterer meg litt. Hmm ... Likte jeg deg? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 signatur er da ingen sur moralist..men en som her prøver å være litt nøytral...jøss slapp av folkens;O)Det er da plass til allerslag meninger ..selv signaturens;O) Jo, Signatur er bitter. Ikke prøv å si noe annet. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hehe, jeg har ingen standardgreie for hva jeg kaller mine sexpartnere Men jeg holder meg til en om gangen, da... Men det er ikke frivillig at du bare tar en om gangen... *gliser* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Fanken, glemte Ally McBeal. F**n, f**n, f**n!!!! Det er ikke for sent da, tufsa. Du kan slutte å banne nå 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Fotball -er du gal??!! Nei, fikk en lang tlf, chatter litt på msn parallelt.. og har foreldrene min på besøk som jeg kanskje bør veksle noen ord med når de først har reist 180mil..... Tja, sikkert ikke dumt. Tar snart et døgn pause selv. Kanskje. Skal spise litt potetgull og glede meg til lønning. Mmmmm, lakris, sjokolade og cola skal kjøpes inn tonnevis av. *sikler* 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Månestråle, månestråle, månestråle .... hmm .. jeg husker ikke deg. Det irriterer meg litt. Hmm ... Likte jeg deg? Jeg kan si det slik at vi har ikke bestanding vært enige..hehe Karianne er vell mere kjent for deg vil jeg tro...prøvde å registrer meg under det nicket men det var vist opptatt..huska ikke det gamle passordet.. men hvorfor være enig ..? det er alltid friskt med litt diskusjon...di gamle heks:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.