Gå til innhold

Om å kommentere innlegg til andre!


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Jeg kan si det slik at vi har ikke bestanding vært enige..hehe

Karianne er vell mere kjent for deg vil jeg tro...prøvde å registrer meg under det nicket men det var vist opptatt..huska ikke det gamle passordet..

men hvorfor være enig ..? det er alltid friskt med litt diskusjon...di gamle heks:)

Friske diskusjoner liver alltid opp her inne, så hvis du har noe å bidra med skal selv jeg ønske deg velkommen tilbake ;)

Nicket Karianne fikk det til å ringe noen bjeller, men det kan da umulig være så langt tilbake som -98? Er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    31

  • SierDuDet

    22

  • MaryBeth

    16

  • tigertrollet

    13

Mest aktive i denne tråden

Jo, Signatur er bitter.

Ikke prøv å si noe annet.

Signatur er slett ikke bitter. Men har fått understreket poenget med at om man ikke er "mainstream" her så hagler det med "sur", "bitter", "plante" osv. Og det rare er at det som oftest er de som oppfatter seg som "morsomme" som fortest tyr til sånne kommentarer? Har denne fordømmelsen av andres synspunkter og innfallsvinkel noe med selvhøytideligheten å gjøre, spør jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sikkert ikke dumt. Tar snart et døgn pause selv. Kanskje. Skal spise litt potetgull og glede meg til lønning. Mmmmm, lakris, sjokolade og cola skal kjøpes inn tonnevis av. *sikler*

TUFSA!!!!!!!

Du trengte da ikke forlate meg sååå kjapt da *grynt*

Hva skal jeg finne på nå da?? *klør seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signatur er slett ikke bitter. Men har fått understreket poenget med at om man ikke er "mainstream" her så hagler det med "sur", "bitter", "plante" osv. Og det rare er at det som oftest er de som oppfatter seg som "morsomme" som fortest tyr til sånne kommentarer? Har denne fordømmelsen av andres synspunkter og innfallsvinkel noe med selvhøytideligheten å gjøre, spør jeg meg.

"De som ikke er mainstream"?

Hva mener du med det?

Jeg har ikke skrevet noe her selv, før i juli. Men har fått noen gode "venner" her.

Hvis du oppfører deg pent, så får du kanskje det.

Og da skal du se den ene tråden etter den andre sklir ut, til tross for folkeskikken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh

*flakker med blikket og ser etter gjemmested*

Nei, ta deg sammen, jente. Nå har du jo drevet og gjemt deg i ukevis...

Kom frem og ha litt moro! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ta deg sammen, jente. Nå har du jo drevet og gjemt deg i ukevis...

Kom frem og ha litt moro! ;-)

Er trekant med deg og sdd morro?

Det vet jeg jo ingenting om;)

*ypper seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...