Gå til innhold

Burde han få ny sjanse?


vin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    24

  • SierDuDet

    8

  • Solsikke

    4

  • Carlina

    4

Mest aktive i denne tråden

Selvfølgelig. Fyren har jo gjentatte ganger demomstrert hvilken respekt han har for Norge og vårt samfunn, og blitt utvist flere ganger uten at det ser ut til å hjelpe. Det er fortsatt frivillig å få barn, og å få barn når man egentlig oppholder seg ulovlig i landet er en kalulert risiko av begge foreldrene. Da er det lovlig sent å tenke på konsekvensene av det nå. Få fyren ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Fyren har jo gjentatte ganger demomstrert hvilken respekt han har for Norge og vårt samfunn, og blitt utvist flere ganger uten at det ser ut til å hjelpe. Det er fortsatt frivillig å få barn, og å få barn når man egentlig oppholder seg ulovlig i landet er en kalulert risiko av begge foreldrene. Da er det lovlig sent å tenke på konsekvensene av det nå. Få fyren ut!!!

Var det ikke bare en gang han ble tatt for narkotika , i - 93?

Også kom tilbake og søkte om ny

oppholdstillatelse?

Vet at han har holdt seg skjult , men det er det jo mangen som gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva..? Jeg klarer ikke føle med dem jeg!

Klart det er trist at en familie blir splittet,men skal det taes hensyn og gi etter for alle, hadde vi ikke trengt UDI..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke bare en gang han ble tatt for narkotika , i - 93?

Også kom tilbake og søkte om ny

oppholdstillatelse?

Vet at han har holdt seg skjult , men det er det jo mangen som gjør...

Joda, det var i 93- 300 gram heroin. Det er mye død og fordervelse det...

Jeg vil ikke ha sånne folk her når vi ikke må. HAN må ta ansvaret for sin families situasjon, det er ikke Norge som skal belemres med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Og hvor hjernedødt er det ikke å stille opp for åpen skjerm i direktesending og påkalle alles oppmerksomhet når du oppholder deg ulovlig i Norge, har høygravid kone og flere småunger å ta vare på. De sa de hadde "vurdert risikoen"... *s* Lurer på om frua ble spurt før viste sin store ignorans og dukket opp på skjermen.

Synd på familien er det definitivt. Synd på ungene som har en far som har ført dem bak lyset. Synd på kona fordi hun har involvert seg med en kriminell noksagt som innbiller seg at det norske systemets endeløse godmodighet og antirasisme skal redde ham denne gangen også.

Dumhet og pr-kåthet er en fryktelig kombinasjon. Denne fyren har spent bein på seg sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det riktig av dem å lage enda et barn når han var på flukt da?

De visste begge at denne dagen ville komme.

Det er ingen som nekter de å reise sammen heller, så splittelse av familien velger de også selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt bør han ikke få en ny sjanse.

Er det så jævla ille så kan den fuckings kona stikke ut av landet hun også.

Det er trossalt ingen gode grunner til ikke å kunne flytte tilbake til Macedonia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke synd på han i det hele tatt. Selvsagt synes jeg synd på kona og barna, men kona er jo voksen og visste hva de holdt på med.

Det er ikke Norge som har ansvaret for å holde familien sammen, det ansvaret burde de ta selv. Det blir nok hyling på at Norge ikke tar ansvar i denne saken, tenker jeg.

Få fyren ut som raskt som f***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her idag og da..hehe.. batteriet mitt gikk igår :)

Ja med jevne mellomrom. Skal ut til Asker å lage middag etterpå tror jeg.

Men han kunne ikke være barnevakt :( men hadde en veldig forståelig grunn. Han ville veldig gjerne en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...