Gå til innhold

Rasist????????????


lina1365380363

Anbefalte innlegg

Å, det er så kjekt vi i Norge er så snille å gi oppholdstillatelse til tidligere flykaprere, bror til en kjent terrorist i Afganistan(han har jo ingen storebror til å passe på seg.........). og til Polske,eller russiske

typer som driver i stor stil med å forfalske pass.........

ÅÅÅ, så snill vi er............

Nå er jeg stygg, ikke sant?

bli pissed off.........

Hilsen..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • lina1365380363

    18

  • Prozak

    8

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

*klapper og nikker enig*

Kriminelle innvandrere kan gjerne sendes ut for min del.

Send gjerne ut kriminelle nordmenn også.

Hei,

..eh... De fleste innvandrere er faktisk nordmenn (har norsk statsborgerskap) og kan derfor ikke "sendes ut" noe sted annet enn TIL Norge!

Dog skal du berømmes for din "likhet for loven" innstilling! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapper og nikker enig*

Kriminelle innvandrere kan gjerne sendes ut for min del.

Send gjerne ut kriminelle nordmenn også.

Enig!

vel å merke kriminelle!

som typen som smuglet heroin i stor stil.......

Gikk ut som fri mann, ikke sant, tenkte vel dette var fine greier, og ville søke oppholdstillatelse..........

Men som kjent trakk han seg......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

..eh... De fleste innvandrere er faktisk nordmenn (har norsk statsborgerskap) og kan derfor ikke "sendes ut" noe sted annet enn TIL Norge!

Dog skal du berømmes for din "likhet for loven" innstilling! :-)

Med vennlig hilsen

Ja, jeg vet at norske statsborgere er hjemmehørig i Norge. Jeg spesifiserte ikke hvem av innvandrerne jeg mente:)

Du forstod selvsagt forøvrig at det var en halvveis spøk.. ?

Det var et realt Kardemommeforsøk på å få leve fredelig uten å være redd for å bli voldtatt, ranet, skutt eller knivstukket:-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!

vel å merke kriminelle!

som typen som smuglet heroin i stor stil.......

Gikk ut som fri mann, ikke sant, tenkte vel dette var fine greier, og ville søke oppholdstillatelse..........

Men som kjent trakk han seg......................

Ja,ikke sant!

Helt ærlig, så kunne jeg godt tenke meg at personer som ønsket å bosette seg i Norge fikk en slags

"oppholdstillatelse med forbehold om god oppførsel".

Det hadde jeg akseptert om jeg hadde flyttet til et annet land.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant!

Helt ærlig, så kunne jeg godt tenke meg at personer som ønsket å bosette seg i Norge fikk en slags

"oppholdstillatelse med forbehold om god oppførsel".

Det hadde jeg akseptert om jeg hadde flyttet til et annet land.

:)

halloen!

Enig igjen, jeg!

Bare tenk om vi hadde kommet

Ned "der", hvor vi hadde havnet hadde vi gjort noe gale........

Enten et jævlig fengsel for livstid, eller kanskje ennå verre.........

Det hadde vel vært for lettvint å "bare" sende oss hjem igjen................

Jeg er så stygg.............uff......

Det verste er at jeg mener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor skal vi senda dei hen?

-Bassisten.......

Ja, si det......de pleier jo å kvitte seg med alle ID papirer, hvertfall en god del av dem.................

La de få samme fengselstraff som hjemma da...........

De er litt verre der...........

Nå mener jeg de kriminelle altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harastad - send dem til Harstad.

Hehe, byen der måkene flyr opp ned fordi den er så stygg?

Husker jeg så den dokumentaren fra Rognan om asylmottaket der som ikke hadde vært så lenge i drift.

Tror det var i forbindelse med den jenta som ble voldtatt av flere norske jenter som "solgte" henne til en asylsøker.

Uansett, der fikk man se hvordan bygda hadde forandret seg etter mottaket kom -til det negative. Desverre hadde butikktyverier nådd uante høyder og en butikkeier var redd for driften av sitt virke grunnet disse mengdene med svinn.

Selvsagt skal vi ta i mot mennesker i nød, men mye kan fremdeles gjøres fra vår side med mottaksapparatet (behandlingstiden for søknader, integreringen i samfunnet/ språkopplæring etc.)

Puh, ble visst litt engasjert her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet at norske statsborgere er hjemmehørig i Norge. Jeg spesifiserte ikke hvem av innvandrerne jeg mente:)

Du forstod selvsagt forøvrig at det var en halvveis spøk.. ?

Det var et realt Kardemommeforsøk på å få leve fredelig uten å være redd for å bli voldtatt, ranet, skutt eller knivstukket:-)

:-)

Hei,

Men det interessante er at folk skriver det i tråder om "innvandrere", men hvis du sjekker statistikken er gruppen "menn" som er ansvarlige for ca 100% av voldtekter i Norge. Men ingen skriver "mot menn", fordi vi er en "mektig gruppe". "Innvandrere" (og da forstår de fleste "mørkhudete") er blant samfunnets svakeste, og lettere å angripe.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant!

Helt ærlig, så kunne jeg godt tenke meg at personer som ønsket å bosette seg i Norge fikk en slags

"oppholdstillatelse med forbehold om god oppførsel".

Det hadde jeg akseptert om jeg hadde flyttet til et annet land.

:)

Du skriver: "Helt ærlig, så kunne jeg godt tenke meg at personer som ønsket å bosette seg i Norge fikk en slags "oppholdstillatelse med forbehold om god oppførsel"."

...eh....

Det er jo slik allerede!

Faktisk så er loven langt strengere enn de aller fleste tror!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men det interessante er at folk skriver det i tråder om "innvandrere", men hvis du sjekker statistikken er gruppen "menn" som er ansvarlige for ca 100% av voldtekter i Norge. Men ingen skriver "mot menn", fordi vi er en "mektig gruppe". "Innvandrere" (og da forstår de fleste "mørkhudete") er blant samfunnets svakeste, og lettere å angripe.

Med vennlig hilsen

Skjønner poenget ditt, men her var det fra min side snakk om kriminelle generelt (norske og utenlandske).

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Bassisten.......

Ja, si det......de pleier jo å kvitte seg med alle ID papirer, hvertfall en god del av dem.................

La de få samme fengselstraff som hjemma da...........

De er litt verre der...........

Nå mener jeg de kriminelle altså.

Hei Lina,

Det er noe som heter "likhet for loven", og det betyr at alle (uansett nasjonalitet) skal straffes likt hvis de begår kriminelle handlinger.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

..eh... De fleste innvandrere er faktisk nordmenn (har norsk statsborgerskap) og kan derfor ikke "sendes ut" noe sted annet enn TIL Norge!

Dog skal du berømmes for din "likhet for loven" innstilling! :-)

Med vennlig hilsen

Sør!

Ja, det er nettopp det som er feilen, hvis du skjønner.....

Husk, jeg snakker om alle kriminelle..........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør!

Ja, det er nettopp det som er feilen, hvis du skjønner.....

Husk, jeg snakker om alle kriminelle..........!

Hva er "feilen"? At "innvandrere" får norsk statsborgerskap etter minst 7 år.

Å si at "innvadrere skal ikke få bli norske" er jo litt som å legge ned fødestuene, begrunnet i at "alle de kriminelle kommer derfra"! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...