Gå til innhold

Rasist????????????


lina1365380363

Anbefalte innlegg

*ler*

Så du mener vi skal bare sende dem hjem uten straff?

;-)

Med vennlig hilsen

De kan få straffen sin hjemme, den blir mye verre der......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • lina1365380363

    18

  • Prozak

    8

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

*ler*

Ta det helt med ro!

Per er ikke ansvarlig for det Pål har gjort, og skal ikke (be)dømmes for det.

Ahmed er ikke ansvarlig for det João har gjort, og skal ikke (be)dømmes for det.

===

Med andre ord:

"Innvandrere" er individer. Det er ikke Pers ansvar eller feil hvis Pål blir bankraner (selv om både Per og Pål er menn/norske).

Likeledes er det ikke Ahmeds feil hvis João begår en kriminell handling.

Dette er så elementært at det ikke burde være nødvendig å påpeke det.

Med vennlig hilsen

Norsk innvandringspolitikk er utformet slik at den er en forutsetning for den voksende industri av menneskesmuglig og folkevandring basert på løgnaktige premisser.

90% av de velferdssøkende tilintetgjør id-papirer før grensepassering til Norge, fordi de har fordel av det. Forut for dette har de kjøpt historier fra profersjonelle bakmenn, som kan serveres naive norske myndigheter og danne grunnlag for søknad om opphold.

Vi har i dag tusenvis av "asylsøkere" som ikke tilfredstiller krav om opphold, som likevel sitter på asylmottak rundt om og som myndighetene ikke kjenner identiteten til.

Tusenvis har også stukket av fra mottakene og livnærer seg gjennom kriminalitet.

Den store andelen kriminelle blant de som søker opphold, må føre til en helt annen politikk og helt andre krav til identitetsdokumentasjon. Likeså må kriminelle på trynet ut av landet umiddelbart,

Med den terrorfare som finnes i dag, utbredelsen av internasjonal, organisert kriminalitet osv osv, er dagens politikk et overgrep mot norske borgere. Man fyller landet med kriminelle.

Både nordmenn og lovlydige innvandrere vil være tjent med en kraftig innstramming på dette området.

"Dette er så elementært".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk innvandringspolitikk er utformet slik at den er en forutsetning for den voksende industri av menneskesmuglig og folkevandring basert på løgnaktige premisser.

90% av de velferdssøkende tilintetgjør id-papirer før grensepassering til Norge, fordi de har fordel av det. Forut for dette har de kjøpt historier fra profersjonelle bakmenn, som kan serveres naive norske myndigheter og danne grunnlag for søknad om opphold.

Vi har i dag tusenvis av "asylsøkere" som ikke tilfredstiller krav om opphold, som likevel sitter på asylmottak rundt om og som myndighetene ikke kjenner identiteten til.

Tusenvis har også stukket av fra mottakene og livnærer seg gjennom kriminalitet.

Den store andelen kriminelle blant de som søker opphold, må føre til en helt annen politikk og helt andre krav til identitetsdokumentasjon. Likeså må kriminelle på trynet ut av landet umiddelbart,

Med den terrorfare som finnes i dag, utbredelsen av internasjonal, organisert kriminalitet osv osv, er dagens politikk et overgrep mot norske borgere. Man fyller landet med kriminelle.

Både nordmenn og lovlydige innvandrere vil være tjent med en kraftig innstramming på dette området.

"Dette er så elementært".

*humrer*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan få straffen sin hjemme, den blir mye verre der......................

*ler*

Men de har ikke gjort noe gale i hjemlandet!

Og uansett er det ikke hjemlandets oppgave å fengsle dem fom kriminalitet begått i Norge!

England kan ikke fengsle noen fordi de er dømt for ran i Norge - nettopp fordi de har ikke gjort noe gale i England.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Men de har ikke gjort noe gale i hjemlandet!

Og uansett er det ikke hjemlandets oppgave å fengsle dem fom kriminalitet begått i Norge!

England kan ikke fengsle noen fordi de er dømt for ran i Norge - nettopp fordi de har ikke gjort noe gale i England.

Med vennlig hilsen

*LER; JEG OGSÅ,AV DEG!*

Nå gidder jeg rett og slett ikke høre mer på deg, eller Per og Påal.............

Du kan snakke direkte med en drosjesjåfør i Oslo, og høre hvordan de har det på jobb, og HVEM som utsetter de for størst fare............

Ja, noen er så korka, tror de er så jævla glup, at de ler når de ikke vet hva de skal si.......................

Men vern om all elendigheten du, kanskje du skulle sett litt på egenhånd...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER; JEG OGSÅ,AV DEG!*

Nå gidder jeg rett og slett ikke høre mer på deg, eller Per og Påal.............

Du kan snakke direkte med en drosjesjåfør i Oslo, og høre hvordan de har det på jobb, og HVEM som utsetter de for størst fare............

Ja, noen er så korka, tror de er så jævla glup, at de ler når de ikke vet hva de skal si.......................

Men vern om all elendigheten du, kanskje du skulle sett litt på egenhånd...........

Lina,

Heldigvis er det slik at vi lever i en rettsstat, og at folk ikke blir dømt pga hva en drosjesjåfør mener om folk.

Dessuten tror jeg nok jeg har sett mer vold enn det du forhåpentligvis kommer til å se resten av livet ditt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lina,

Heldigvis er det slik at vi lever i en rettsstat, og at folk ikke blir dømt pga hva en drosjesjåfør mener om folk.

Dessuten tror jeg nok jeg har sett mer vold enn det du forhåpentligvis kommer til å se resten av livet ditt.

Med vennlig hilsen

Selv sør må jo snart innse at vi ikke er tjent med en innvandringspolitikk ute av kontroll.

Når identiteten er forfalsket, når kriminaliteten florerer, når mange oppholder seg ulovlig i landet, når historiene er bløff...hvem vil bidra til integrering? Hvem vil stille opp med jobbtilbud? Hvem vil være inkluderende?

Galskapen bidrar sterkt til at FrP er landets største parti, og at integreringspolitikken er fiasko. Den skandaløse innvandringspolitikken blir en av hovedsakene i norsk politikk i tida fremover. FrP vil i første omgang tjene enda mer på dette...i neste omgang vil store endringer i innvandringspolitikken måtte komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sør må jo snart innse at vi ikke er tjent med en innvandringspolitikk ute av kontroll.

Når identiteten er forfalsket, når kriminaliteten florerer, når mange oppholder seg ulovlig i landet, når historiene er bløff...hvem vil bidra til integrering? Hvem vil stille opp med jobbtilbud? Hvem vil være inkluderende?

Galskapen bidrar sterkt til at FrP er landets største parti, og at integreringspolitikken er fiasko. Den skandaløse innvandringspolitikken blir en av hovedsakene i norsk politikk i tida fremover. FrP vil i første omgang tjene enda mer på dette...i neste omgang vil store endringer i innvandringspolitikken måtte komme.

Hvor mange uskyldige synes du det er OK å fengsle for bankran?

Hvor mange uskyldige (folk som virkelig ikke har papirer) synes du det er OK å nekte asyl/opphold, begrunnet med manglende papir?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lina,

Heldigvis er det slik at vi lever i en rettsstat, og at folk ikke blir dømt pga hva en drosjesjåfør mener om folk.

Dessuten tror jeg nok jeg har sett mer vold enn det du forhåpentligvis kommer til å se resten av livet ditt.

Med vennlig hilsen

For å avslutte:

1. Du har ingen forutsetninger til å fortelle meg hva jeg har opplevd og sett!!!

2.Du bør innse at ALLE har rett til å si sin mening.

3. SLUTT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å avslutte:

1. Du har ingen forutsetninger til å fortelle meg hva jeg har opplevd og sett!!!

2.Du bør innse at ALLE har rett til å si sin mening.

3. SLUTT.

1) Det er ikke så vanskelig å vite, basert på hva du skriver.

2) Ingen har nektet deg din mening. Jeg har bare påpekt at den henger ikke på greip, og at du mangler argumenter.

3) Det er ikke du som bestemmer når ting tar slutt. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uskyldige synes du det er OK å fengsle for bankran?

Hvor mange uskyldige (folk som virkelig ikke har papirer) synes du det er OK å nekte asyl/opphold, begrunnet med manglende papir?

Med vennlig hilsen

Det viktigste er å sikre at de -som i dag- ikke oppnår fordeler ved å ødelegge sine egne id-papirer.

Dette gjøres ved å plassere dem i mottak, der man ikke kan forlate området før saken er avgjort.

De som virkelig har behov for beskyttelse vil synes dette er en utmerket løsning. De andre (de aller fleste) som kun er velferdssøkende, vil ikke lengre være så fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å sikre at de -som i dag- ikke oppnår fordeler ved å ødelegge sine egne id-papirer.

Dette gjøres ved å plassere dem i mottak, der man ikke kan forlate området før saken er avgjort.

De som virkelig har behov for beskyttelse vil synes dette er en utmerket løsning. De andre (de aller fleste) som kun er velferdssøkende, vil ikke lengre være så fristet.

Du svarte ikke på spørsmålene.

Skal vi bure inne mistenkte bankranere permanent, inntil de kan produsere bevis på at de ikke ranet banken?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Det er ikke så vanskelig å vite, basert på hva du skriver.

2) Ingen har nektet deg din mening. Jeg har bare påpekt at den henger ikke på greip, og at du mangler argumenter.

3) Det er ikke du som bestemmer når ting tar slutt. :-)

Med vennlig hilsen

Tror ikke jeg mangler argumenter, i det hele tatt.

Har kommet med en god del!

2. Er du så sneversynt og ser alt fra en vinkel, er det ikke rart jeg får slike svar.

3.Jeg har rett til en mening, du har rett til en menig.

4. Dessuten synes jeg DINE meninger er totalt bak mål, men nok om det.

4. Du kan ikke "lese" hva jeg har opplevd!!

Dette er meninger jeg har!

Meninger og opplevelser, er for øvrig to ting.

Tenk om jeg påsto at jeg kunne "lese" hva DU har opplevd...DET HENGER IKKE PÅ GREIP,DET HELLER!!

5. JEG bestemmer når jeg ikke gidder å svare lenger!!!!!!!!!

Hilsen...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg mangler argumenter, i det hele tatt.

Har kommet med en god del!

2. Er du så sneversynt og ser alt fra en vinkel, er det ikke rart jeg får slike svar.

3.Jeg har rett til en mening, du har rett til en menig.

4. Dessuten synes jeg DINE meninger er totalt bak mål, men nok om det.

4. Du kan ikke "lese" hva jeg har opplevd!!

Dette er meninger jeg har!

Meninger og opplevelser, er for øvrig to ting.

Tenk om jeg påsto at jeg kunne "lese" hva DU har opplevd...DET HENGER IKKE PÅ GREIP,DET HELLER!!

5. JEG bestemmer når jeg ikke gidder å svare lenger!!!!!!!!!

Hilsen...........

Hei Lina,

Intet av det du skriver er "argumenter", men enten løse, udokumenterte påstander eller bare kommentarer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på spørsmålene.

Skal vi bure inne mistenkte bankranere permanent, inntil de kan produsere bevis på at de ikke ranet banken?

Med vennlig hilsen

Hvor mange uskyldige synes du det er OK å fengsle for bankran?

Ingen her på dol, inkludert meg selv, har hevdet at uskyldige skal fengsles for bankran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uskyldige synes du det er OK å fengsle for bankran?

Ingen her på dol, inkludert meg selv, har hevdet at uskyldige skal fengsles for bankran.

Nei, selvsagt ikke.

Du har ikke besvart det andre spørsmålet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man kan ønske dem langt vekk (i fengsel er rette stedet), men det er jo kun en liten brøkdel som driver med slikt.

Generaliserer om "kriminelle innvandrere" er bare å gi Per skylden for det Pål har gjort. Én innvandrer er selvsagt ikke ansvarlig for det en annen innvandrer gjør, mer enn du eller jeg er ansvarlige for det Viggo Kristiansen gjorde i Kristiansand (begrunnet i at vi er nordmenn).

Med vennlig hilsen

Her var det jo faktisk de kriminelle det var snakk om da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir inntrykk av å være særdeles uvitende - ikke minst i innleggene dine lenger nedover her.

Hvorfor har du så mange spørsmålstegn i overskriften forresten? Det ser dumt ut det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat like tåpelig å innføre det ene eller det andre.

Det hele baserer seg på feiltakelsen at "alle de er slik", enten "de" er "innvandrere" eller "menn".

Det er faktisk akkurat like dumt som å påstå at "alle menn er voldtektsforbrytere".

Med vennlig hilsen

I utgangspunktet er jeg enig. Men det hender fakta tyder på at man må skille på ting man ellers ville sammenlignet. Uten at jeg skal komme med noen direkte påstand akkurat her og nå :-)

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak!

Du er hinsides hele temaet.

Hvem snakker om "menn kontra utlendinger, da???????????

Er jeg hinsides temaet? Det jeg gjorde var jo bare å sette spørsmålstegn ved sør´s sammenligning. "Hvem snakker om menn"? - Det var jo akkurat det jeg kommenterte.

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...