Gå til innhold

et uvanlig innlegg


sbmo_2002

Anbefalte innlegg

hei, jeg er til forandring fra de fleste andre her en gutt, men vil gjerne vite hva dere synes om følgende:

For to år siden traff jeg en kvinne på byen som jeg fulgte hjem til der hun bodde da. Vi hadde en hyggelig tone, og begynte å kline da vi kom til huset hennes. Jeg var imidlertid ute etter "noe mer", og spurte om vi kanskje skulle ha sex. Hun sa imidlertid nei til dette, av forskjellige grunner. Da vi skulle si hadet til hverandre begynte jeg imidlertid å mase igjen, og etter stund gikk hun med på det.

Jeg har i ettertid hatt forferdelig dårlig samvittighet for dette.Behøver jeg å føle meg så jævlig, eller et dette "vanlig" sjekkepraksis?Jeg får ikke tak i henne heller, så hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenker er: "For en dritt!"

Du lurer på om dette er vanlig skjekkepraksis...?

Ja, det er det... - blandt drittsekker!

Og det tror jeg du vet innerst inne... ellers hadde du vel ikke hatt dårlig samvittighet...?

Det er godt å vite at du faktisk har dårlig samvittighet for dette. Det viser at du ikke er av værste sort, og at du kanskje har lært noe...?

Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på.

Nå er det selvfølgelig for sent å gjøre noe med, det beste hadde jo vært å få tak i henne kjøpe en blomst, be henne ut.. eller på annen måte vise henne respekt, du vet jo hvor hun bor...?

Få vist henne at hun faktisk er litt mere verdt som menneske enn bare et 'tømmested' for en kåt drittsekk...!

Trist at det har gått TO ÅR før du fikk denne idèen, men bedre sent enn aldri.

Kanskje neste kvinne du følger hjem kan føle seg lykkelig og verdsatt når du forlater henne? Da selvfølgelig med evt. spørmål om hun vil treffe deg igjen, og ikke om hun vil ha sex med deg.....

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hva jeg synes om det?

Jeg vet jo ikke hva du legger i ordet "mase" (ei heller hvem som hadde drukket hva), men hvis du føler deg jævlig og har dårlig samvittighet, så tyder jo det på at du vet du har gått alt for langt. Slik "masing" hører vel ingen steds hjemme...!

Men jeg vil benytte anledningen til å påpeke at "et nei er et nei", og at det må du respektere. Og selv om en person først faktisk sier "ja" til å bli med deg hjem til sengs, så har hun ALLTID rett til å ombestemme seg til enhver tid. Også i sengen. "Å bli med hjem" til noen er IKKE det samme som "et ubetinget løfte om sex".

Og hvem vil vel elske med noen som "må overtales" med mas? Når noen ikke vil, så må man respektere det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har et par spørsmål:

1. Når du sier at du "maste", hva mener du med det? Var du fysisk i din masing (stryking og genrell fysisk kontakt) eller kun verbal?

2. Hvor mye hadde dere drukket?

3. Hvorfor får du ikke tak i henne dersom dere gikk til huset hennes? Har hun flyttet?

4. Hva er grunnen til at du skriver dette to år etter at det skjedde?

5. Hvilke grunner oppga hun til at hun ikke ønsket sex?

Generelt sett synes jeg at det selvfølgelig skal være to frivillige deltagere i seksuelle aktiviteter. Det er lett å si at "et nei er et nei", men så enkelt er det selvfølgelig ikke. Greit nok å være prinsippiell, men det er som kjent enkelte kvinner som liker å få mannen til å jobbe litt ekstra og gjøre seg kostbare. Da kreves det at mannen skal mase litt og at kvinnen skal si nei først. Det blir et lite rollespill.

Grensa for når det blir kritikkverdig å mase er individuell og veldig relativ. Derfor er det klin umulig å stille din dårlige samvittighet. Det må du nok vurdere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker er: "For en dritt!"

Du lurer på om dette er vanlig skjekkepraksis...?

Ja, det er det... - blandt drittsekker!

Og det tror jeg du vet innerst inne... ellers hadde du vel ikke hatt dårlig samvittighet...?

Det er godt å vite at du faktisk har dårlig samvittighet for dette. Det viser at du ikke er av værste sort, og at du kanskje har lært noe...?

Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på.

Nå er det selvfølgelig for sent å gjøre noe med, det beste hadde jo vært å få tak i henne kjøpe en blomst, be henne ut.. eller på annen måte vise henne respekt, du vet jo hvor hun bor...?

Få vist henne at hun faktisk er litt mere verdt som menneske enn bare et 'tømmested' for en kåt drittsekk...!

Trist at det har gått TO ÅR før du fikk denne idèen, men bedre sent enn aldri.

Kanskje neste kvinne du følger hjem kan føle seg lykkelig og verdsatt når du forlater henne? Da selvfølgelig med evt. spørmål om hun vil treffe deg igjen, og ikke om hun vil ha sex med deg.....

*lykke til*

huufsa:

Du skrev: "Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på."

Hva får deg til å tro det? Hvorfor er du så sikker? Har du aldri hørt om kvinner som sier nei (men mener ja) kun for å få mannen til å jobbe litt ekstra?

Vennligst ikke ta dette som at jeg mener at "et nei er egentlig et ja", for så svart/hvit er ikke verden. Jeg bare mener at det er individuellt hvordan folk oppføre seg og da blir feil å være kategorisk mot dem.

Hvorfor skal kvinnen føle seg brukt dersom hun skiftet mening og var med på det frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huufsa:

Du skrev: "Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på."

Hva får deg til å tro det? Hvorfor er du så sikker? Har du aldri hørt om kvinner som sier nei (men mener ja) kun for å få mannen til å jobbe litt ekstra?

Vennligst ikke ta dette som at jeg mener at "et nei er egentlig et ja", for så svart/hvit er ikke verden. Jeg bare mener at det er individuellt hvordan folk oppføre seg og da blir feil å være kategorisk mot dem.

Hvorfor skal kvinnen føle seg brukt dersom hun skiftet mening og var med på det frivillig?

spør du om dette for å rettferdig-gjøre din egen handling eller dårlig samvittighet?

Ja, jenter kan skifte mening. Og jenter har også lov å skifte mening. De fleste jenter har også vett til å si klart nok ifra når de skifter mening. Men...mener du at når noen kommer frem til noe ved å bli mast på og presset til, så betyr det at de er veldig villige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spør du om dette for å rettferdig-gjøre din egen handling eller dårlig samvittighet?

Ja, jenter kan skifte mening. Og jenter har også lov å skifte mening. De fleste jenter har også vett til å si klart nok ifra når de skifter mening. Men...mener du at når noen kommer frem til noe ved å bli mast på og presset til, så betyr det at de er veldig villige?

Du kan være helt trygg på at jeg ikke har noe som helst å ha dårlig samvittighet for, det er ikke grunnen til at jeg spør. Grunnen er at jeg har vært vitne til hvordan enkelte kvinner nærmest forlanger at mannen skal være den aktive part og at han skal mase litt ekstra for at de skal "få lov til å gi seg hen". Jeg vet dette høres fryktelig patetisk ut, men sannheten er at jeg har selv diskutert dette med jenter (fortrinnsvis yngre jenter) som opplever at det er de som sitter på makten dersom de får mannen til å trygle og be. Det gjør det ved å si nei, men fortsatt indikere med kroppsspråk at det kan bli en mulighet for sex allikevel.

Dette betyr IKKE at jeg tror at jenter blir mer villig desto mer man maser på dem. Det har dessverre blitt en kultur i enkelte miljøer at kvinnene føler seg attraktive så lenge mannen maser på dem. Da får de bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg må understreke at jeg selv synes det er utrolig tragisk å være vitne til, men sannheten er dessverre at for enklte kvinner betyr ikke "nei" at de ikke vil ha sex. For enkelte betyr det at mannen skal jobbe litt hardere og gi de mer oppmerksomhet.

La meg for all del understreke at jeg selvsagt ikke tror at dette gjelder majoriteten jenter. La meg også understreke at måten selve "nei-et" blir framsatt på er av vesentlig betydelse. En kvinne som stritter imot, river i håret på den andre og hyler "NEI!!!" kan selvsagt ikke tolkes til at hun egentlgi er villig. Derimot er det situasjoner hvor kvinnen sier forførisk "neeiiii", med et smil om munnen og smiknisete latter. Da blir det litt mer problematisk å vite hva hun egentlig vil.

En illustrerende historie: En kompis av meg så egentlig ikke særlig bra ut. Har er egentlig ikke særlig glup heller og er like sjarmerende som en Opel produsert i 1984. Ikke særlig attraktiv med andre ord. han hadde lært seg å mase på kvinner. han tok sjelden et nei for et nei, men fortsatte å mase på dem. Jeg kan ikke forklare det, men mannen fikk stadig vekk den ene kvinnen etter den andre til å bli med hjem. Hvordan kan man forklare det? Gjorde alle kvinnene det fordi de følte seg tvunget? Min personlige forklaring er at oppmerksomhet er det største afrodisiaket som finns og at de på et eller annet vis følte seg smigret over at han maste. Jeg kan i alle fall ikke forklare det på andre måter.

Dette er kanskje høyst upolitisk og provoserende å hevde her, men jeg mener nå engang at "et nei ikke alltid er et nei", det kommer an på hvordan det presenteres. Jeg må understreke at jeg IKKE prøver å gi de kvinner som har vært utsatt for overgrep dårlig samvittighet. Det er ikke de jeg tenker på da jeg skriver dette. De har tvert imot gjort det klart og tydelig at de ikke ønsket sex, ansvaret for overgrepet lå derfor 100% på overgriper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helt trygg på at jeg ikke har noe som helst å ha dårlig samvittighet for, det er ikke grunnen til at jeg spør. Grunnen er at jeg har vært vitne til hvordan enkelte kvinner nærmest forlanger at mannen skal være den aktive part og at han skal mase litt ekstra for at de skal "få lov til å gi seg hen". Jeg vet dette høres fryktelig patetisk ut, men sannheten er at jeg har selv diskutert dette med jenter (fortrinnsvis yngre jenter) som opplever at det er de som sitter på makten dersom de får mannen til å trygle og be. Det gjør det ved å si nei, men fortsatt indikere med kroppsspråk at det kan bli en mulighet for sex allikevel.

Dette betyr IKKE at jeg tror at jenter blir mer villig desto mer man maser på dem. Det har dessverre blitt en kultur i enkelte miljøer at kvinnene føler seg attraktive så lenge mannen maser på dem. Da får de bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg må understreke at jeg selv synes det er utrolig tragisk å være vitne til, men sannheten er dessverre at for enklte kvinner betyr ikke "nei" at de ikke vil ha sex. For enkelte betyr det at mannen skal jobbe litt hardere og gi de mer oppmerksomhet.

La meg for all del understreke at jeg selvsagt ikke tror at dette gjelder majoriteten jenter. La meg også understreke at måten selve "nei-et" blir framsatt på er av vesentlig betydelse. En kvinne som stritter imot, river i håret på den andre og hyler "NEI!!!" kan selvsagt ikke tolkes til at hun egentlgi er villig. Derimot er det situasjoner hvor kvinnen sier forførisk "neeiiii", med et smil om munnen og smiknisete latter. Da blir det litt mer problematisk å vite hva hun egentlig vil.

En illustrerende historie: En kompis av meg så egentlig ikke særlig bra ut. Har er egentlig ikke særlig glup heller og er like sjarmerende som en Opel produsert i 1984. Ikke særlig attraktiv med andre ord. han hadde lært seg å mase på kvinner. han tok sjelden et nei for et nei, men fortsatte å mase på dem. Jeg kan ikke forklare det, men mannen fikk stadig vekk den ene kvinnen etter den andre til å bli med hjem. Hvordan kan man forklare det? Gjorde alle kvinnene det fordi de følte seg tvunget? Min personlige forklaring er at oppmerksomhet er det største afrodisiaket som finns og at de på et eller annet vis følte seg smigret over at han maste. Jeg kan i alle fall ikke forklare det på andre måter.

Dette er kanskje høyst upolitisk og provoserende å hevde her, men jeg mener nå engang at "et nei ikke alltid er et nei", det kommer an på hvordan det presenteres. Jeg må understreke at jeg IKKE prøver å gi de kvinner som har vært utsatt for overgrep dårlig samvittighet. Det er ikke de jeg tenker på da jeg skriver dette. De har tvert imot gjort det klart og tydelig at de ikke ønsket sex, ansvaret for overgrepet lå derfor 100% på overgriper.

kanskje dette forumet ikkje e helt riktig sted å skrive slike innlegg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker er: "For en dritt!"

Du lurer på om dette er vanlig skjekkepraksis...?

Ja, det er det... - blandt drittsekker!

Og det tror jeg du vet innerst inne... ellers hadde du vel ikke hatt dårlig samvittighet...?

Det er godt å vite at du faktisk har dårlig samvittighet for dette. Det viser at du ikke er av værste sort, og at du kanskje har lært noe...?

Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på.

Nå er det selvfølgelig for sent å gjøre noe med, det beste hadde jo vært å få tak i henne kjøpe en blomst, be henne ut.. eller på annen måte vise henne respekt, du vet jo hvor hun bor...?

Få vist henne at hun faktisk er litt mere verdt som menneske enn bare et 'tømmested' for en kåt drittsekk...!

Trist at det har gått TO ÅR før du fikk denne idèen, men bedre sent enn aldri.

Kanskje neste kvinne du følger hjem kan føle seg lykkelig og verdsatt når du forlater henne? Da selvfølgelig med evt. spørmål om hun vil treffe deg igjen, og ikke om hun vil ha sex med deg.....

*lykke til*

Det var nå voldsomt da... At han 'maste' seg til samleie med kvinnen kvalifiserer vel ikke til den leksa der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helt trygg på at jeg ikke har noe som helst å ha dårlig samvittighet for, det er ikke grunnen til at jeg spør. Grunnen er at jeg har vært vitne til hvordan enkelte kvinner nærmest forlanger at mannen skal være den aktive part og at han skal mase litt ekstra for at de skal "få lov til å gi seg hen". Jeg vet dette høres fryktelig patetisk ut, men sannheten er at jeg har selv diskutert dette med jenter (fortrinnsvis yngre jenter) som opplever at det er de som sitter på makten dersom de får mannen til å trygle og be. Det gjør det ved å si nei, men fortsatt indikere med kroppsspråk at det kan bli en mulighet for sex allikevel.

Dette betyr IKKE at jeg tror at jenter blir mer villig desto mer man maser på dem. Det har dessverre blitt en kultur i enkelte miljøer at kvinnene føler seg attraktive så lenge mannen maser på dem. Da får de bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg må understreke at jeg selv synes det er utrolig tragisk å være vitne til, men sannheten er dessverre at for enklte kvinner betyr ikke "nei" at de ikke vil ha sex. For enkelte betyr det at mannen skal jobbe litt hardere og gi de mer oppmerksomhet.

La meg for all del understreke at jeg selvsagt ikke tror at dette gjelder majoriteten jenter. La meg også understreke at måten selve "nei-et" blir framsatt på er av vesentlig betydelse. En kvinne som stritter imot, river i håret på den andre og hyler "NEI!!!" kan selvsagt ikke tolkes til at hun egentlgi er villig. Derimot er det situasjoner hvor kvinnen sier forførisk "neeiiii", med et smil om munnen og smiknisete latter. Da blir det litt mer problematisk å vite hva hun egentlig vil.

En illustrerende historie: En kompis av meg så egentlig ikke særlig bra ut. Har er egentlig ikke særlig glup heller og er like sjarmerende som en Opel produsert i 1984. Ikke særlig attraktiv med andre ord. han hadde lært seg å mase på kvinner. han tok sjelden et nei for et nei, men fortsatte å mase på dem. Jeg kan ikke forklare det, men mannen fikk stadig vekk den ene kvinnen etter den andre til å bli med hjem. Hvordan kan man forklare det? Gjorde alle kvinnene det fordi de følte seg tvunget? Min personlige forklaring er at oppmerksomhet er det største afrodisiaket som finns og at de på et eller annet vis følte seg smigret over at han maste. Jeg kan i alle fall ikke forklare det på andre måter.

Dette er kanskje høyst upolitisk og provoserende å hevde her, men jeg mener nå engang at "et nei ikke alltid er et nei", det kommer an på hvordan det presenteres. Jeg må understreke at jeg IKKE prøver å gi de kvinner som har vært utsatt for overgrep dårlig samvittighet. Det er ikke de jeg tenker på da jeg skriver dette. De har tvert imot gjort det klart og tydelig at de ikke ønsket sex, ansvaret for overgrepet lå derfor 100% på overgriper.

Hei,

Du skriver:"Da blir det litt mer problematisk å vite hva hun egentlig vil."

Nettopp.

Og når konsekvensene av en "feil" er så store, så bør man vel være 110% sikker før man gjør noe. Altså, anta at "nei" faktisk betyr "NEI!".

===

Du skriver: "En kvinne som stritter imot, river i håret på den andre og hyler "NEI!!!" kan selvsagt ikke tolkes til at hun egentlgi er villig."

Nei. Men ganske mange blir faktisk for redde til å gjøre fysisk motstand. Det er noe som er verd å tenke på.

===

Du skriver: "jenter (fortrinnsvis yngre jenter) som opplever at det er de som sitter på makten dersom de får mannen til å trygle og be."

Da er det jo bare å ta dem på ordet og selv si "neivel da". Så finner de jo snart ut at slikt ikke nytter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det første jeg tenker er: "For en dritt!"

Du lurer på om dette er vanlig skjekkepraksis...?

Ja, det er det... - blandt drittsekker!

Og det tror jeg du vet innerst inne... ellers hadde du vel ikke hatt dårlig samvittighet...?

Det er godt å vite at du faktisk har dårlig samvittighet for dette. Det viser at du ikke er av værste sort, og at du kanskje har lært noe...?

Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på.

Nå er det selvfølgelig for sent å gjøre noe med, det beste hadde jo vært å få tak i henne kjøpe en blomst, be henne ut.. eller på annen måte vise henne respekt, du vet jo hvor hun bor...?

Få vist henne at hun faktisk er litt mere verdt som menneske enn bare et 'tømmested' for en kåt drittsekk...!

Trist at det har gått TO ÅR før du fikk denne idèen, men bedre sent enn aldri.

Kanskje neste kvinne du følger hjem kan føle seg lykkelig og verdsatt når du forlater henne? Da selvfølgelig med evt. spørmål om hun vil treffe deg igjen, og ikke om hun vil ha sex med deg.....

*lykke til*

Du går i overkannt hardt ut mot denne karen, huufsa.

Å si at han er en drittsekk, på bakgrunn av at dette er en sjekkemetode benyttet av dem, tror jeg blir feil.

Dette høres ut som det ordinære rollespillet som gjør forholdet mann/kvinne litt ekstra spennende.

Menn er skapt for jakt. Sånn er det.

Hadde han mast på en meget fysisk måte, ville det vært på grensen til overgrep, noe som er helt forkastelig.

At han har så åpenbar dårlig samvittighet, vitner om at han nok ikke er en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huufsa:

Du skrev: "Jeg er sikker på at kvinnen følte seg utrolig 'brukt' når du var ferdig med henne, det skal du ikke tvile på."

Hva får deg til å tro det? Hvorfor er du så sikker? Har du aldri hørt om kvinner som sier nei (men mener ja) kun for å få mannen til å jobbe litt ekstra?

Vennligst ikke ta dette som at jeg mener at "et nei er egentlig et ja", for så svart/hvit er ikke verden. Jeg bare mener at det er individuellt hvordan folk oppføre seg og da blir feil å være kategorisk mot dem.

Hvorfor skal kvinnen føle seg brukt dersom hun skiftet mening og var med på det frivillig?

Hei !

Han skriver: "og etter en stund, gikk hun med på det"

Jeg tolker det som at han rett og slett ikke ga seg....!

jeg mente virkelig alt jeg skrev i svaret mitt...

og med din instilling... - må jeg egentlig lure på om du er mann...? - og av samme sort...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nå voldsomt da... At han 'maste' seg til samleie med kvinnen kvalifiserer vel ikke til den leksa der??

Hei!

Han skriver:

", men vil gjerne vite hva dere synes om følgende:"

Jeg skrev nøyaktig hva jeg syns, og det var det han ba om, ikke sant ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går i overkannt hardt ut mot denne karen, huufsa.

Å si at han er en drittsekk, på bakgrunn av at dette er en sjekkemetode benyttet av dem, tror jeg blir feil.

Dette høres ut som det ordinære rollespillet som gjør forholdet mann/kvinne litt ekstra spennende.

Menn er skapt for jakt. Sånn er det.

Hadde han mast på en meget fysisk måte, ville det vært på grensen til overgrep, noe som er helt forkastelig.

At han har så åpenbar dårlig samvittighet, vitner om at han nok ikke er en drittsekk.

Hei!

Du skriver:

At han har så åpenbar dårlig samvittighet, vitner om at han nok ikke er en drittsekk.

Det nevnte jeg også i mitt svar til han.....

men:

tror du denne mannen hadde hatt dårlig samvittighet hvis han IKKE hadde gått over streken? -Hvis dette hadde vært " det ordinære rollespillet som gjør forholdet mann/kvinne litt ekstra spennende."

Nope!

Alle mennesker vet innerst inne når de har gjort noe som ikke er riktig...

Og denne mannen oppførte seg tydeligvis i dette tilfellet som en drittsekk... ellers hadde han ikke skrevet dette inllegget....

Jeg personlig tror ikke han er 'generelt' en drittsekk,... - for da hadde han ikke ofret dette spørsmålet en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helt trygg på at jeg ikke har noe som helst å ha dårlig samvittighet for, det er ikke grunnen til at jeg spør. Grunnen er at jeg har vært vitne til hvordan enkelte kvinner nærmest forlanger at mannen skal være den aktive part og at han skal mase litt ekstra for at de skal "få lov til å gi seg hen". Jeg vet dette høres fryktelig patetisk ut, men sannheten er at jeg har selv diskutert dette med jenter (fortrinnsvis yngre jenter) som opplever at det er de som sitter på makten dersom de får mannen til å trygle og be. Det gjør det ved å si nei, men fortsatt indikere med kroppsspråk at det kan bli en mulighet for sex allikevel.

Dette betyr IKKE at jeg tror at jenter blir mer villig desto mer man maser på dem. Det har dessverre blitt en kultur i enkelte miljøer at kvinnene føler seg attraktive så lenge mannen maser på dem. Da får de bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg må understreke at jeg selv synes det er utrolig tragisk å være vitne til, men sannheten er dessverre at for enklte kvinner betyr ikke "nei" at de ikke vil ha sex. For enkelte betyr det at mannen skal jobbe litt hardere og gi de mer oppmerksomhet.

La meg for all del understreke at jeg selvsagt ikke tror at dette gjelder majoriteten jenter. La meg også understreke at måten selve "nei-et" blir framsatt på er av vesentlig betydelse. En kvinne som stritter imot, river i håret på den andre og hyler "NEI!!!" kan selvsagt ikke tolkes til at hun egentlgi er villig. Derimot er det situasjoner hvor kvinnen sier forførisk "neeiiii", med et smil om munnen og smiknisete latter. Da blir det litt mer problematisk å vite hva hun egentlig vil.

En illustrerende historie: En kompis av meg så egentlig ikke særlig bra ut. Har er egentlig ikke særlig glup heller og er like sjarmerende som en Opel produsert i 1984. Ikke særlig attraktiv med andre ord. han hadde lært seg å mase på kvinner. han tok sjelden et nei for et nei, men fortsatte å mase på dem. Jeg kan ikke forklare det, men mannen fikk stadig vekk den ene kvinnen etter den andre til å bli med hjem. Hvordan kan man forklare det? Gjorde alle kvinnene det fordi de følte seg tvunget? Min personlige forklaring er at oppmerksomhet er det største afrodisiaket som finns og at de på et eller annet vis følte seg smigret over at han maste. Jeg kan i alle fall ikke forklare det på andre måter.

Dette er kanskje høyst upolitisk og provoserende å hevde her, men jeg mener nå engang at "et nei ikke alltid er et nei", det kommer an på hvordan det presenteres. Jeg må understreke at jeg IKKE prøver å gi de kvinner som har vært utsatt for overgrep dårlig samvittighet. Det er ikke de jeg tenker på da jeg skriver dette. De har tvert imot gjort det klart og tydelig at de ikke ønsket sex, ansvaret for overgrepet lå derfor 100% på overgriper.

Hei!

Jeg MÅ forklare deg et par ting.....!

Du skriver:

"et nei ikke alltid er et nei", det kommer an på hvordan det presenteres. Jeg må understreke at jeg IKKE prøver å gi de kvinner som har vært utsatt for overgrep dårlig samvittighet. Det er ikke de jeg tenker på da jeg skriver dette. De har tvert imot gjort det klart og tydelig at de ikke ønsket sex, ansvaret for overgrepet lå derfor 100% på overgriper."

Nå blir jeg fryktelig provosert!

et lite eksempel:

Voksen kvinne...-Jevnlig seksuelt misbrukt fra 8-9 års alder, til 15-16 år...

Har gjennom hele oppveksten "lært" at et 'nei' er ikke en mulighet... det er faktisk utelukket...! Fordi at sier man 'nei' , så får man vondt...! Jævli' vondt!!

Dette blir en del av 'instinktet'...

I voksen alder ligger dette 'instinktet' fortsatt innebygget... 'Nei' er egentlig ikke et tema...

Hun 'prøver seg fram litt'.. -muntlig.. " nei jeg har ikke lyst"... Han tar i henne, og 'instinktivt' overgir hun seg... ikke mentalt, men fysisk... fordi kroppen reagerer med gjenkjennelse... " nå må jeg gjøre som jeg får beskjed om, -ellers...!!! " Og hun føler seg misbrukt nok en gang... -gang på gang...!

Derfor må jeg kommentere dette . Du sier at kvinner som blir utsatt for overgrep " har gjort det klart og tydelig at de ikke ønsker sex"

Det gjør de 'klart og tydelig' når de prøver seg med et lite.. -'nei'... Og der bør det stoppe...

Håper du forstår hva jeg skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...