Gjest ung mann 22 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har noe som likner på eksem på selve penishodet, og av og til klør og stikker det litt like innenfor urinrørsåpningen. Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mann 22 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 I det siste har også venstre testikkel av og til vært litt vond. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg har også noe blod i avføringen. Mulig dette kun skyldes at jeg for tiden er litt hard i magen. Tenkte jeg uansett skulle nevne det i tilfelle det kan være symptom på noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 I det siste har også venstre testikkel av og til vært litt vond. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg har også noe blod i avføringen. Mulig dette kun skyldes at jeg for tiden er litt hard i magen. Tenkte jeg uansett skulle nevne det i tilfelle det kan være symptom på noe. Kom deg til en lege å få sjekket det. Med en gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.