Gjest migrenemor Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg er 23 og har slitt med migrene siden jeg var ca 15. Har anfall alt fra 3 ganger i året til 2-3 ganger i måneden, det går veldig opp og ned. Har funnet ut at jeg får migrene av lakris, og etter dette har det blitt noe sjeldnere. Begge de siste gangene jeg hadde migrene hadde jeg sprist en del druer, noe jeg ikke spiser så ofte. Er det noen som kan få migrene av druer? Eller var dette kanskje tilfeldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Numenor Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Jeg har hørt om andre som har hatt problemer med lakris, så det er nok riktig. Druer har jeg ikke hørt om, men det kan sikkert være mulig - du får kanskje prøve noen druer en gang til for å bli helt sikker - vet ikke noen annen mulighet. Det er fint at du finner ut ting som utløser migrenen - da har du mulighet til å få det bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei! Jeg har hørt om andre som har hatt problemer med lakris, så det er nok riktig. Druer har jeg ikke hørt om, men det kan sikkert være mulig - du får kanskje prøve noen druer en gang til for å bli helt sikker - vet ikke noen annen mulighet. Det er fint at du finner ut ting som utløser migrenen - da har du mulighet til å få det bedre. takk for svar! ja...det er vel bare å prøve... men så er det jo det at det er litt lite fristende å påføre meg selv et migrene-anfall med vilje... det er liksom en dags helvete med to dager "utslitthet" etterpå... men men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.