Gjest Sylta Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Hver gang jeg er forkjøla, ca 4-6 ganger i året, får jeg kraftig luftveisinfeksjon, med store mengder gulgrønt tykt snørr og slim fra nese og bronkier, store mengder hver morgen/formiddag. Må pusse nesen ca 20 ganger om morgenen, og hoster opp flere grønne klumper. (Æsj!) Jeg får også veldig hoste og lungene svir. Alt varer ca en uke, blir ganske slapp, men har ikke særlig feber. Jeg har vært hos legen for dette, og som regel er dette bare virus. Er det noen andre som har det på samme måte? Hva bør jeg gjøre? Dette plager meg, særlig fordi det er så hyppig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har det på samme måte. Mandlene fungerer dårlig og gjør at forkjølelsen setter seg lengre ned, har jeg fått forklart. Råd, hmmm. Jeg kjører i meg hvitløk og har en duftlampe med eukalyptusolje stående. Duftlampen demper litt på hosten synes jeg. Vet nå ikke om jeg blir fortere frisk for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.