Lyon Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei Jeg har en mann som ble alvorlig syk i vår. han fikk en kraftig betennelse i bukspyttkjertelen grunnet gallestein, og han lå på sykehus i 2 uker. Nå har han vært til ultralydkontroll og legene har bestemt seg for å fjerne galleblæra hans. De mener at de skal kunne ta det med kikkhullskirurgi og at det er en enkel sak. Problemet er at mannen min er overvektig ( spesielt i mageregionen ) kan dette forårsake komplikasjoner ifb med operasjon? Hva hvis de ikke klarer å få tatt det med kikkhullskirurgi? Hvor mye mer komplisert er det å operere overvektige? Jeg må ærlig si at jeg er kjempenervøs for at noe skal gå galt og at jeg skal miste ham. Vi har 4 små barn som er glad i pappa´n sin... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 For en god vurdering av dette spørsmålet må det nok framlegges for en kirurg med spesialkompetanse innen mage-tarm-kirurgi. Jeg beklager at jeg ikke besitter slik kompetanse og derfor ikke kan være til hjelp. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.