Gjest Smådesperat Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har vært hos legen i dag, og fått konstantert lungebetennelse. Men det var ingen hjelp å få, den var visst virusrelatert... Jeg fikk utdelt paracet og hostesaft, samt et god bedring. Og dermed var jeg tilbake på jobb. Jeg har så innmari vondt at jeg holder på å klikke! Har fått noen paralgin forte av svigermor, men syns ikke de hjelper nevneverdig. Paracet er som drops, hjelper iallefall ikke! Jeg skulle komme tilbake hvis det ble værre, at jeg fikk feber o.l. Men det har jo ingen hensikt, legen kunne jo ikke hjelpe meg uansett. Er det noen kloke hoder der ute som kan komme med gode råd til meg? Hva med akupunktur og slikt? Har det noe for seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Tror jeg hadde prøvd å få en "second opinion" på det der. Gå til en annen lege, om ikke annet så for å få sykmelding. Dessuten; dersom du spiser febernedsettende (paracet, paralgin) er det ikke lett å merke seg økt feber. God bedring! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Nja, har brukt mye akupunktur, men kan ikke huske at det hadde store effekten på lungebetennelse. Homeopati kan eventuelt være en mulighet. Syntes det hjalp meg litt på veg. Da jeg hadde lungebetennelse husker jeg ihvertfall at det tok lang tid å komme seg og at jeg var utslitt og "tom" i flere måneder. Men det er selvsagt individuelt. Uansett tror jeg du må ta tiden til hjelp. Ikke store trøsten desverre... GOD BEDRING:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.