Gå til innhold

"Morran", hva er det første dere gjør?


lina1365380363

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slår på PC, går på do, vasker meg i ansiktet og tar på meg litt krem, skrive inn passord på PC, lage meg en brødskive og spise den i full fart eller spise litt frukt, ta meg en røyk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dass er trivsel om morgenen.

I helgene hender det for øvrig også at jeg runker, eventuelt har sex, men dette er jo isåfall før jeg står opp.

Mat mens jeg sjekker dol eller leser avisa.

Røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Dass er trivsel om morgenen.

I helgene hender det for øvrig også at jeg runker, eventuelt har sex, men dette er jo isåfall før jeg står opp.

Mat mens jeg sjekker dol eller leser avisa.

Røyk.

Jada, jada, jeg spurte ETTER du er stått opp , jeg........

Ikke hva du bedrev i senga......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, jeg spurte ETTER du er stått opp , jeg........

Ikke hva du bedrev i senga......

Sorry at jeg ødela den revolusjonerende og banebrytende tråden din i forhold til folk sine toalettvaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lina1365380363

Sorry at jeg ødela den revolusjonerende og banebrytende tråden din i forhold til folk sine toalettvaner.

Æsj. ikke vær sur da.

Er du morgengretten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Sitter på trappa i beinkulda kun iført morgenkåpe og røyker, drikker kaffe og hakker tenner.

*flirer*

Syns jeg ser deg, he he.

Blir du tvunget ut der?

(av kona/samboeren?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lina1365380363

Slår på NRK Petre og går på det deilig varme badet mitt.

petre, og pefire er bra om morgenen , ja,med nytrekt kaffi og en røyk..

Er ikke særlig sunn, her jeg sitter........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Syns jeg ser deg, he he.

Blir du tvunget ut der?

(av kona/samboeren?)

Går ut frivillig. Jeg er så inni granskauens mårragretten at jeg må holde meg unna folk en stund når jeg står opp.

Da blir det sånn: -hvorfor kan du ikke legge ned den satans ringen etter at du har vært på dass og er det så jævla vanskelig å sette korka på tannkremtuben osv. Bare bagateller med andre ord ikke no å ødelegge både min og hans dag for.:-) Men svinkaldt det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer. Så kle på meg selv og Lillemann, pusse tenner, sminke meg (hvis jeg har tid), henge opp tøy, sette på en ny maskinvask og smøre matpakker før vi løper ut av døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først henter jeg avisen, så fyrer jeg opp i peisen,(hvis det ikke er sommer, selvsagt) så det blir varmt til kona og ungene. Så går jeg på badet, spiser frokost og drar litt før kl 08 på jobb:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Jeg er ikke sur - våken og opplagt - men du virket da veldig morgengretten?

Hei!

Neida, er ikke morgengretten.

Svaret var ikke ment å være "surt".

Men, har du bare sex i helgene da?

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...