Gå til innhold

"Morran", hva er det første dere gjør?


lina1365380363

Anbefalte innlegg

Er monstersur. Dusjer, får klær på unga, putter i dem mat, sender eldstemann på skolen, får på meg noe annet enn morgenkåpa, kjører til barnehagen med yngstemann.

På tur hjem fra barnehagen begynner nomalmodus å ta over for skrekkøgla. Etter noen kaffekopper og fire røyk er jeg i siget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*noterer*

Men det er kjipt å bruke 400 spenn på noe som blir å lukte Radar da.. ;-)

Ja, da er det billigere og rett og slett kjøpe....Radar. Du skal se, kanskje det lukter godt på deg...hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det billigere og rett og slett kjøpe....Radar. Du skal se, kanskje det lukter godt på deg...hehehe

Forbedrer sikkert kroppslukta uansett.. Og det er jo greit å holde fluene unna... ;-)

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sullamitten

Etter at du har stått opp?

Spørsmålet var "det første dere gjør", og mitt første gjøremål trenger man jo ikke stå opp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sullamitten

Er det standard hver morgen?

Hvor er damene/dama da?........

Gått å gjemt seg? *ler*

Jeg tenner ikke på henne lenger, og syns det er bedre å runke. Jeg gir faen i om jeg runker så hun merker det... hvis hun er våken, så blir hun kåt av det, og da onanerer hun også.

Slik blir det når et par har vært sammen i 8 år, man har hver sine sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labia Majoris

Drar på meg klærne og løper til skolen med en banan i hånda.

Hilsen syvsovern

Du får passe på at det er en banan du tar med deg da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lina1365380363

Hehe.. begynner du å tro på alt jeg lirer av meg her, da har du ett problem! *flire*

Men er som regel 5 minutter for sen, bor bare 300 meter fra jobben, hehe..

Når det gjelder godlukt - så er det kun Lagerfeldt Classic som duger. Alt annet er myggspray!

Nicket ble til av at jeg trengte et skikkelig anonymt et på #nattprat, og det ble __. Derav streken. I ettertid har jeg jo brukt mange varianter av det: Rampestreken, Narrestreken, Guttestreken, Bindestreken osv.

Men kjapp, det er jeg. :-)) Jente-vennene mine kaller meg for "30 sek."!

Mmmmmmmmmm.......Lagerfeldt er god, altså!

Typen min bruker den, og jeg elsker den lukten, bare for å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 17 år senere...
AnonymBruker

Jeg vasker meg i ansiktet, lager meg en kopp kaffe og setter meg ved datamaskinen.  Etterhvert dusjer jeg, kler på meg og spiser.  Så er det datamaskinen igjen.  Dette er i disse dager.

Anonymkode: 8defc...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroniker'n

Står opp mellom 10 og 13. Etter en time slumring hvert 5. Minutt 

Tar medisiner, og legger meg igjen fram til de virker. Ca en time senere virker kroppen greit nok til å starte dagen👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom en 17,5 år gammel tråd frem i lyset gitt! Og jeg sitter her og savner SDD kjenner jeg. 🥰

Og lurer på hvorfor jeg ikke svarte i tråden den gangen...? I dag går jeg rett på badet, deretter er det frokost med latopen på fanget før jeg suller på nettet en stund og drar på jobb når jeg har sjekket nyheter, dol og fb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...