Gå til innhold

"Morran", hva er det første dere gjør?


lina1365380363

Anbefalte innlegg

lina1365380363

Dusjer. Så kle på meg selv og Lillemann, pusse tenner, sminke meg (hvis jeg har tid), henge opp tøy, sette på en ny maskinvask og smøre matpakker før vi løper ut av døra.

Du har hvertfall full fart om morningen.

Da er det sikkert godt når helgen kommer, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Først henter jeg avisen, så fyrer jeg opp i peisen,(hvis det ikke er sommer, selvsagt) så det blir varmt til kona og ungene. Så går jeg på badet, spiser frokost og drar litt før kl 08 på jobb:-))

Det hørtes koselig ut, må jeg bare si.

Er du alltid så snill med kona og barna?

Det må jo være deilig for de å stå opp da, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

slår på lyset, slår på pc'n , slår på tv'n slår på kaffen, slår på hjernen...hardt hardt..ja?? er våken nå.

*flirer*

Litt av et stress.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lina1365380363

Går ut frivillig. Jeg er så inni granskauens mårragretten at jeg må holde meg unna folk en stund når jeg står opp.

Da blir det sånn: -hvorfor kan du ikke legge ned den satans ringen etter at du har vært på dass og er det så jævla vanskelig å sette korka på tannkremtuben osv. Bare bagateller med andre ord ikke no å ødelegge både min og hans dag for.:-) Men svinkaldt det er det.

....Må bare ha litt kaffi her..........Ja, du er jammen litt av en morgenfugl.....

Da trenger du nok å sitte litt ute med røyken, ja...

Æh, kommer det seg etter en stund ute i kulda, da? Brrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lina1365380363

25 sek. i dusjen inkl. barbering og godlukt, vise tannbørsten til tennene og rase ned på jobb... som regel 5 min for sent..

*ler*

Det må være rekord i dusjen.

Du skulle vært i guiness rekordbok med den.

Hvilken godlukt bruker du da? Er så nysgjerrig..........

Egentlig, du passer til nicket

"streken" da, vi ser bare fartssripen etter deg, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Neida, er ikke morgengretten.

Svaret var ikke ment å være "surt".

Men, har du bare sex i helgene da?

*flirer*

Neida, selvsagt ikke, men det er vel i helgene hvor sånt er mest relevant av diverse årsaker...

Good your not sour!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Det må være rekord i dusjen.

Du skulle vært i guiness rekordbok med den.

Hvilken godlukt bruker du da? Er så nysgjerrig..........

Egentlig, du passer til nicket

"streken" da, vi ser bare fartssripen etter deg, he he

Hehe.. begynner du å tro på alt jeg lirer av meg her, da har du ett problem! *flire*

Men er som regel 5 minutter for sen, bor bare 300 meter fra jobben, hehe..

Når det gjelder godlukt - så er det kun Lagerfeldt Classic som duger. Alt annet er myggspray!

Nicket ble til av at jeg trengte et skikkelig anonymt et på #nattprat, og det ble __. Derav streken. I ettertid har jeg jo brukt mange varianter av det: Rampestreken, Narrestreken, Guttestreken, Bindestreken osv.

Men kjapp, det er jeg. :-)) Jente-vennene mine kaller meg for "30 sek."!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Må bare ha litt kaffi her..........Ja, du er jammen litt av en morgenfugl.....

Da trenger du nok å sitte litt ute med røyken, ja...

Æh, kommer det seg etter en stund ute i kulda, da? Brrrr

Ja,da. Da blir alt så bra så.:-)

Vi røyker ute her siden vi har barn. Og når jeg vet at det er jeg som ødelegger dagen med småting, så må jeg bare holde meg unna. Men det tok sin tid før jeg innså det....tidligere så var ALT hans feil. Stakkars gubben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut, må jeg bare si.

Er du alltid så snill med kona og barna?

Det må jo være deilig for de å stå opp da, tenker jeg.

Hehe,joda de setter pris på det, de liker at peisen gir varme og høre at det knitrer og spraker. I tillegg koker jeg kaffe til kona da, glemte å nevne det:-))

Jeg er faktisk så snill mot mine nærmeste, jeg liker å vite at de har det bra, så jeg gjør ofte slike små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. begynner du å tro på alt jeg lirer av meg her, da har du ett problem! *flire*

Men er som regel 5 minutter for sen, bor bare 300 meter fra jobben, hehe..

Når det gjelder godlukt - så er det kun Lagerfeldt Classic som duger. Alt annet er myggspray!

Nicket ble til av at jeg trengte et skikkelig anonymt et på #nattprat, og det ble __. Derav streken. I ettertid har jeg jo brukt mange varianter av det: Rampestreken, Narrestreken, Guttestreken, Bindestreken osv.

Men kjapp, det er jeg. :-)) Jente-vennene mine kaller meg for "30 sek."!

Hurtigheten din er imponerende, det med godlukten bør du revurdere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurtigheten din er imponerende, det med godlukten bør du revurdere ;-)

Noen forslag da? Men sånn ang. godlukt: det som funker strålende for meg kan godt lukte myggspray for broderne. Og vice versa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag da? Men sånn ang. godlukt: det som funker strålende for meg kan godt lukte myggspray for broderne. Og vice versa..

Jo`a det stemmer nok det.....men jeg vil anta at Jean Paul Gaultier lukter digg på de fleste. Prøv også Burberry og Coolwater (kåret til den mest sexy herreduften)

....det kan være forsøket verdt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo`a det stemmer nok det.....men jeg vil anta at Jean Paul Gaultier lukter digg på de fleste. Prøv også Burberry og Coolwater (kåret til den mest sexy herreduften)

....det kan være forsøket verdt;-)

*noterer*

Men det er kjipt å bruke 400 spenn på noe som blir å lukte Radar da.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WC og ta en dusj og barbering, deretter ev. vekke jr og stelle og kle på ham, frokost med avis, levere i barnehage og dra på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steller ungene , gir dem frokost , sender dem av gårde også vasker og rydder jeg huset ;o)

Det var visst flere ting det , men det er i alle fall fast rutine før jeg setter meg ned forann denne Pc`en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...