Gå til innhold

"Morran", hva er det første dere gjør?


lina1365380363

Anbefalte innlegg

påskelilje
53 minutter siden, Lillemus skrev:

Der kom en 17,5 år gammel tråd frem i lyset gitt! Og jeg sitter her og savner SDD kjenner jeg. 🥰

Og lurer på hvorfor jeg ikke svarte i tråden den gangen...? I dag går jeg rett på badet, deretter er det frokost med latopen på fanget før jeg suller på nettet en stund og drar på jobb når jeg har sjekket nyheter, dol og fb. :)

Jeg var heller ikke med her. Holdt meg vel mest på småbarnsforumet (eller hva det nå het) - ÅPENT  var litt skummelt, med så mange (rare) folk 😄😄😄

Jeg ser som regel noen minutter på mobilen før jeg står opp, går så på badet og vasker meg og kler meg,  - dekker bordet til meg og mannen, setter på kaffe, og så spiser vi sammen. Ofte setter jeg på en vask før arbeidsdagen starter. Jeg orker ikke rydde ut av oppvaskmaskinen rett etter frokost... håper noen andre gjør det....

Før/under/etter frokost sjekker jeg fb, dol, fvn og nrk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

Og jeg sitter her og savner SDD kjenner jeg. 

Det var opptil flere kjente nick i starten av den tråden. Jeg så den var eldgammel - skjønner ikke hvordan eller hvorfor den ble dratt fram igjen.

1 time siden, Lillemus skrev:

Og lurer på hvorfor jeg ikke svarte i tråden den gangen...?

Jeg var nesten aldri på Åpent forum den gangen. Det var mer enn nok på de tre jeg pleide å følge med på: Foreldreforum, Ufrivillig barnløshet og Graviditet.

Høsten 2002 hadde jeg en skolejente og en barnehagegutt hjemme, så det var mer liv i huset om morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Guttungen var tre år da jeg skreiv i den tråden! 😲 Nå har han flytta hjemmefra og jobber i barnehage! For øvrig går jeg fortsatt i dusjen først om morran før jeg går tur med bikkja. 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 minutt siden, mariaflyfly skrev:

Guttungen var tre år da jeg skreiv i den tråden! 😲 Nå har han flytta hjemmefra og jobber i barnehage! For øvrig går jeg fortsatt i dusjen først om morran før jeg går tur med bikkja. 😁

 

Mye har skjedd siden da 😄 Min, som er like gammel, bor hjemme nå pga korona. Vi hadde ikke trodd han skulle bo hjemme igjen 😮😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Guttungen var tre år da jeg skreiv i den tråden!

 

24 minutter siden, påskelilje skrev:

Min, som er like gammel, bor hjemme nå pga korona.

Ja, tenk at 99-guttene våre er blitt voksne. Min har flyttet ut, men ikke så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest lager jeg meg dagens kopp med kaffe, setter på god morgen Norge og når kaffen er drukket opp tar jeg morgensnusen. Så svimer jeg litt til TV og etter hvert sjekker jeg Facebook og DOL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er hensikten med å finne gamle tråder som denne?  Er ikke det like greit å starte en ny?  Kanskje morsomt med mimring om gamle dager.  Mine barn var tenåringer for 18 år siden.  Nå er de voksne og jeg har barnebarn:)

Anonymkode: 8defc...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det første jeg gjør er å gå på do så er det kaffe og damp, så dol og fb med kaffe attåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2002 den 6.12, lina1365380363 skrev:

.......Utenom å stå opp, og hive på seg morgenkåpen, eller hva dere nå tar på dere?

Teit spørsmål fra........

Leser nyheter og evt nye mail på senga, ukedager som helg. I ukedagene setter jeg på radio, går på badet, dusjer, pusser tenner, sminker og kler på meg. Deretter går jeg opp, lager matpakke, pakker pc-veske og løper ut døra. I helgene bruker jeg lang tid på alt og kan godt gå opp og brygge en kopp kaffe som jeg tar med til køys og drikker mens jeg leser nyheter. I ukedagene spiser jeg ikke frokost hjemme, men det gjør jeg i helgene, iallefall sånn etterhvert. Morgenkåpe har jeg aldri eid.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎10‎.‎2002 den 8.49, mariaflyfly skrev:

Dusjer. Så kle på meg selv og Lillemann, pusse tenner, sminke meg (hvis jeg har tid), henge opp tøy, sette på en ny maskinvask og smøre matpakker før vi løper ut av døra.

Lillemann;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hensikten med å finne gamle tråder som denne?  Er ikke det like greit å starte en ny?  Kanskje morsomt med mimring om gamle dager.  Mine barn var tenåringer for 18 år siden.  Nå er de voksne og jeg har barnebarn:)

Anonymkode: 8defc...e25

Alt var koseligere i gamle dager.

Anonymkode: 2d09d...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hensikten med å finne gamle tråder som denne?  Er ikke det like greit å starte en ny?  Kanskje morsomt med mimring om gamle dager.  Mine barn var tenåringer for 18 år siden.  Nå er de voksne og jeg har barnebarn:)

Anonymkode: 8defc...e25

Dette er jo en litt underholdende tråd nettopp fordi den er så gammel. Passer godt til mimring for de som har vært her lenge, sikkert mindre morsomt akkurat det for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...