Gå til innhold

usikker?


lli

Anbefalte innlegg

hei!..

Jeg er usikker på om jeg har blitt voldtatt.

For 2 år siden hadde jeg sex med en gutt. jeg var veldig usikker og visste ikke helt. rett etter var jeg redd for at jeg kunna ha blitt gravid . Tok en test(neg). senere lå vi nakne å bare koste litt. Jeg sa jeg ikke ville noe mer.og da smilte han, som om han forstod det. han visste at jeg var litt stressa. men han la seg over meg og trengte seg inn...jeg sa nei, men det hjalp ikke. så kom jeg meg bort. vi lå og koste etterpå også, fordi jeg turte ikke gå.. jeg var bare 16 og visste ikke helt!jeg klarer nesten ikke prate med han i ettertid...men han forstår liksom ikke hva han gjorde. var det min egen feil?? - har kjæreste nå som respekterer meg, vi har d bra! men usikkerheten plager meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke definere loven,men det du får sikkert et bedre svar senere(eller etterhvert).

Men jeg syns helt klart,at han gikk for langt.Når man sier nei,er det NEI!

hilsen

(Ano)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde jeg si noe til henne?... hun har ei datter på 2år. jeg vil ikke ødelegge for dem. De har planer om å forlove seg etter hvert... men jeg har litt vondt inni meg når jeg tenker på d!... hva gjør je`??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...