Gå til innhold

Trodde det var influensa burde jeg gå til legen nå?


Gjest Tidligere Solsikke

Anbefalte innlegg

Gjest Tidligere Solsikke

Hei!

Jeg har hadt en stygg hoste siden forrige torsdag. Jeg har hostet til ribbena ble ømme. Hostet mye om natten også slik at det har blitt lite nattesøvn. Kontaktet legesenteret slik at jeg fikk cosylan. Har tatt Cosylan og det har hjulpet en del på hosten. Men jeg har også vært veldig slapp og har hadt litt feber. Svimmel har jeg også vært. I dag har jeg vært veldig kvalm og kastet til slutt opp. Har også vært veldig svimmel og har ett press i hodet og litt i nakken. Burde jeg kontakte legen nå eller skal jeg vente å se det mere ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Kjære trodde det var Influensa...

Hosten din kan være forårsaket av et virus.Man kan da hjelpe med en hostemikstur,men kroppen må selv kurere infeksjonen.På den annen side kan hosten din også være forårsaket av en bakterie som kan behandles med et antibiotikum.De vanligste bakteriene behandles med vanlig Penicillin.Mycoplasma el.Chlamydia behandles med Erythromycin el.Tetracyclin.Med de tilleggssymptomene du nevner synes jeg du bør oppsøke lege.Han el.hun vil lytte på deg,se deg i ørene og i halsen.Det bør så taes blodprøver av deg før det bestemmes om du skal settes på antibiotika el.ikke.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...