Gå til innhold

uheldig??


Gjest hmmm

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg lurte bare på om d var veldig skadelig å "knekke" fingrer. Vet ikke om jeg forklarer meg godt nok nå, men føler ofte at fingrene føles litt stive, og presser de da bakover til jeg hører et klikk. Er nesten blitt avhenging av dette. Noe annet jeg kan gjøre for at de ikke skal føles så stive hvis dette er skadelig? kan d føre til leddgikt?? (har nemlig hørt d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Kjære uheldig??

Knekket du hører når du bøyer fingrene bakover skyldes luft i leddene.Dette er ikke farlig.Det er ikke skadelig å"knekke"fingrene.Det kan ikke føre til leddgikt.Sannsynligvis er dette noe du vil bedrive i en periode nå for så å legge det av deg.Den klassiske situasjonen er pianisten som"knekker"fingrene før han el.hun starter å spille!.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...