Gå til innhold

**HULK**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

18

• Sør

9

• Lottemor1365380387

7

• Ulv I Faarikaal

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Nedlegger øyeblikkelig forbud mot slik frossen hvit faenskap som faller fra himmelen!

Med vennlig hilsen

Det er sjeldent jeg ser du ytre slike kraftuttrykk Sør, så jeg antar vi ut fra det kan lese at du også sitter og griner sammen med carma og meg.....!

Hvorfor får en ikke sydenturer på blå respet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77035-hulk/page/2/#findComment-393406
Del på andre sider

Det er sjeldent jeg ser du ytre slike kraftuttrykk Sør, så jeg antar vi ut fra det kan lese at du også sitter og griner sammen med carma og meg.....!

Hvorfor får en ikke sydenturer på blå respet?

Hei,

Jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøre bussen min til Paris og/eller Middelhavet til jul/nyttår...

Det forbannede er at jeg må sannsyligvis ha piggdekk fra Stavanger til Kristiansand, og legge om til sommerdekk før jeg kan kjøre i Tyskland. Det er bestemt IKKE morsomt å kjøre i Kvinesdalstraktene på sommerdekk når det er vinterføre når kjøretøyet veier 5,6 tonn! Jeg innrømmer dog at det sannsynligvis er enda mindre morsomt for "motgående trafikk"! *S*

Rio de Janeiro er fristende....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77035-hulk/page/2/#findComment-393418
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...