Gå til innhold

Klage på et innlegg


Gjest

Anbefalte innlegg

Ble så provosert og såret av svaret jeg fikk av trientali på "Bør en gå tur med bikkja hver dag" på åpent forum. Kan du slette dette innlegget, eller aller helst utestenge vedkommende? Slike personer ønsker vel ikke DOL og ha her innpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg. Vedkommende må ha en dårlig dag, eller noe. Det er ingen her som mistenker deg for å vanskjøtte hunden din. Kos deg videre med hunden din, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg. Vedkommende må ha en dårlig dag, eller noe. Det er ingen her som mistenker deg for å vanskjøtte hunden din. Kos deg videre med hunden din, du.

Takk skal du ha, men jeg mister lysten til å stille spørsmål her på dol når jeg får slike svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du blir provosert av det svaret sier en del om deg som ikke er så positivt.

Svaret hennes var seriøst og saklig, selv om hun reagerte følelsesmessig på det.

Jeg tror både du og andre her ville ha godt av å revurdere hvorvidt man egner seg som debattant på et slikt Forum når man ikke engang kan ta imot kritiske tilbakemeldinger på det man skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du blir provosert av det svaret sier en del om deg som ikke er så positivt.

Svaret hennes var seriøst og saklig, selv om hun reagerte følelsesmessig på det.

Jeg tror både du og andre her ville ha godt av å revurdere hvorvidt man egner seg som debattant på et slikt Forum når man ikke engang kan ta imot kritiske tilbakemeldinger på det man skriver her.

Jeg blir absolutt ikke såret av at andre mener jeg må gå mere tur med bikkja. Men når andre skriver at jeg må enten være helt dum eller fullstendig ansvarsløs synes jeg er sårende. Det var det jeg reagerte på. Det er en slik ordbruk jeg synes ikke DOL kan akseptere. Jeg stillte spørsmålet for å vite hva andre gjorde og om jeg bør gå tur hver dag. Har foresten en travel hverdag med to små barn og en jobb som krever sitt også, det er ikke bare lett å få tid til alt. Det er faktisk ikke alle som har anledning til å gå så mye på tur. Men jeg skal fra nå av prøve å få gått oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Jeg blir absolutt ikke såret av at andre mener jeg må gå mere tur med bikkja. Men når andre skriver at jeg må enten være helt dum eller fullstendig ansvarsløs synes jeg er sårende. Det var det jeg reagerte på. Det er en slik ordbruk jeg synes ikke DOL kan akseptere. Jeg stillte spørsmålet for å vite hva andre gjorde og om jeg bør gå tur hver dag. Har foresten en travel hverdag med to små barn og en jobb som krever sitt også, det er ikke bare lett å få tid til alt. Det er faktisk ikke alle som har anledning til å gå så mye på tur. Men jeg skal fra nå av prøve å få gått oftere.

Hei -

Det er min grunn til at vi ikke anskaffer oss dyr.

Har ikke tid til å gi det stell som det trenger ;)

M.V.H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei -

Det er min grunn til at vi ikke anskaffer oss dyr.

Har ikke tid til å gi det stell som det trenger ;)

M.V.H

Jeg tror ikke hunden vår lider noe som helst nød. Han har masse selskap med oss alle inne og får alt stell han trenger, barna er også veldig snille med hunden. Men det med turgåing er ikke alltid like enkelt å få til.

Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold. Kan ikke bli helt fanatiks heller, det er tross alt et dyr og ikke et menneske vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -

Det er min grunn til at vi ikke anskaffer oss dyr.

Har ikke tid til å gi det stell som det trenger ;)

M.V.H

Du har kanskje nok med å stelle den syke nabo'n for tia..?

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Du har kanskje nok med å stelle den syke nabo'n for tia..?

=o)

Hei Carlina.

Pøhh det får da være grenser for hvor lasngt en nabo skal strekke seg :)

Nei han sjuklingen der får holde sine bassiler der han hører til ,,*lol*

Han bor så høyt i høyden så det er sikkert for mye høydeopphold.

:)

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Jeg tror ikke hunden vår lider noe som helst nød. Han har masse selskap med oss alle inne og får alt stell han trenger, barna er også veldig snille med hunden. Men det med turgåing er ikke alltid like enkelt å få til.

Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold. Kan ikke bli helt fanatiks heller, det er tross alt et dyr og ikke et menneske vi snakker om.

Hei -

Vell det er vell enkelte som mener det at dyr skal behandles på samme linje som et menneske så jeg kan forstå at du får reaksjoner.

Men du kan se det slik at det er ikke noe galt i å ha en sofabikkje heller.

Den er sikkert blitt vant til å ta livet med ro.

Bare vent ,snart legger den pottene på bordet :)

Det gjorde broderns,han lå i sofaen mod hodet opp ned og så på film.

At det er helt sunt tror jeg nok ikke,men kos dere :)

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik holdning så burde du ikke ha hund - du forstår ikke hvilket ansvar det innebærer - hvilket ansvar du som eier har. Trientali er ikke den eneste som mener dette - det er også min personlige mening. Og siden du spør på dol, så er det et svar du må tåle å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik holdning så burde du ikke ha hund - du forstår ikke hvilket ansvar det innebærer - hvilket ansvar du som eier har. Trientali er ikke den eneste som mener dette - det er også min personlige mening. Og siden du spør på dol, så er det et svar du må tåle å høre.

Det er så greit med folk som har så enkle svar på alt. Er virkelig imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har kanskje nok med å stelle den syke nabo'n for tia..?

=o)

Skulle ønske du var nabo`n min jeg Carlina. Du er mye snillere enn Lottemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carlina.

Pøhh det får da være grenser for hvor lasngt en nabo skal strekke seg :)

Nei han sjuklingen der får holde sine bassiler der han hører til ,,*lol*

Han bor så høyt i høyden så det er sikkert for mye høydeopphold.

:)

Med Vennlig Hilsen

Det blir slik når man bor så høyt, det stemmer det. Luften er veldig tynn her oppe slik at jeg får den korrekte treningen til min OL deltakelse.................... Eller Paralympics i mitt tilfelle.

Men vet du hva, jeg synes du kunne gitt meg litt sympati. Jeg er tross alt bare et misforstått lite barn og krever omsorg fra de jeg har rundt meg. Du kunne i det minste gitt lyd fra deg på MSN*snufs*.

Og så kanskje steke noen vafler til meg?*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, kanskje noen var litt usaklige i sin fremferd, men leste du innlegget mitt? Jeg sier kanskje det samme som mange andre, men det er verdt å ta til etterretning for vi vet kanskje hva vi snakker om?

Jeg prøvde å være høflig mot deg, men du må også forstå det at når du stiller et slikt spørsmål må du også regne med at du får svar du kanskje ikke liker. Det er ikke det at du skal få svarene på en måte du ikke liker, men at majoriteten faktisk mener du burde forandre litt på de daglige rutinene. Du får de svarene andre mener er riktige, og om det er et problem så har du misforstått litt. Det er ingen som er innteresert i bare å jatte med deg, men spør du får du et ærlig svar. Det har fungert utmerket for oss andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest savner saklig argumentasjon

Jeg tror ikke hunden vår lider noe som helst nød. Han har masse selskap med oss alle inne og får alt stell han trenger, barna er også veldig snille med hunden. Men det med turgåing er ikke alltid like enkelt å få til.

Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold. Kan ikke bli helt fanatiks heller, det er tross alt et dyr og ikke et menneske vi snakker om.

"Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold."

Eh...jaha, ja!

Det må vel kalles fattig trøst.

For det første; svært få _hunder_ står "i en bås".

For det andre; hunden din vet ikke mye om akkurat det.

For det tredje; dine handlinger rettferdiggjøres ikke av at andre gjør verre ting.

Og til slutt; Du kunne like gjerne sagt; "Tenk på alle barna som blir rundjult hver dag. Da tror jeg vår unge (som bare får ørefik på fredager) har det godt!"

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant?Jeg hadde vaffal kommet med suppe til deg..;)

Kan du ta med noen sånne kaker som er formet som smilende fjes også?*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta med noen sånne kaker som er formet som smilende fjes også?*snufs*

Jadda smilende,gråtende kjekser..you name it..;)

*stryker på panna*

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...