Gå til innhold

Klage på et innlegg


Gjest

Anbefalte innlegg

Lottemor1365380387

Jadda smilende,gråtende kjekser..you name it..;)

*stryker på panna*

=o)

Uffa meg:)

Han får nok pleie og omsorg som det er fra kona.

Fårn mer medlidenhet nå ,,,så triller det helt rundt for han altså :)

Da blir han aldri bra=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffa meg:)

Han får nok pleie og omsorg som det er fra kona.

Fårn mer medlidenhet nå ,,,så triller det helt rundt for han altså :)

Da blir han aldri bra=:)

Takk for advarselen....hører du bjørn??

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du kan bli såret av svar du fikk i ditt forrige innlegg. Det svaret du refererer til, var jo unødig krasst da.

Jeg leste ditt innlegg som at du hadde litt vond samvittighet for at du ikke fikk tid nok til å lufte hunden din som du kanskje burde.

Jo, jeg synes jo man burde sørge for å ha tid til hunden, det er klart.Men forstår også at en kan ta seg "vann over hodet"- det det blir for mye, med andre ord.

Blir det vanskelig å holde kjæledyr og å gi dem nok mosjon og stell ellers,er det kanskje på tide å stoppe opp og tenke seg om med hensyn til om man fortsatt kan ha dette kjæledyret.

Men man trenger ikke skjelle deg ut for å få sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hunden vår lider noe som helst nød. Han har masse selskap med oss alle inne og får alt stell han trenger, barna er også veldig snille med hunden. Men det med turgåing er ikke alltid like enkelt å få til.

Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold. Kan ikke bli helt fanatiks heller, det er tross alt et dyr og ikke et menneske vi snakker om.

Det er noe med måten man legger frem budskapet på ja, der er jeg enig med deg :0)

Et tips, undersøk om det finnes noen i nabolaget ditt som digger å jogge eller gå lange turer, og som gjør det fast for sin egen del. Og spør om de kunne være interessert i å ta med bikkja på en god tur to tre ganger i uka.

Så kan du gjengjelde tjenesten med noe som måtte passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du blir provosert av det svaret sier en del om deg som ikke er så positivt.

Svaret hennes var seriøst og saklig, selv om hun reagerte følelsesmessig på det.

Jeg tror både du og andre her ville ha godt av å revurdere hvorvidt man egner seg som debattant på et slikt Forum når man ikke engang kan ta imot kritiske tilbakemeldinger på det man skriver her.

Enig med Sing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda smilende,gråtende kjekser..you name it..;)

*stryker på panna*

=o)

Da føltes alt litt bedre. Har du kjøpt det nye Donaldet også? Og Smurfedrops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for advarselen....hører du bjørn??

=o)

Jeg synes du skal være deg selv jeg Carlina og ikke høre på Nabo`n min. Hun er sikkert bare seksuellt frustrert eller noe siden hun er så lumpen!*Hmmf!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være deg selv jeg Carlina og ikke høre på Nabo`n min. Hun er sikkert bare seksuellt frustrert eller noe siden hun er så lumpen!*Hmmf!*

Jupp men så er jeg å frustrert dah............................................................................................................................................................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Det blir slik når man bor så høyt, det stemmer det. Luften er veldig tynn her oppe slik at jeg får den korrekte treningen til min OL deltakelse.................... Eller Paralympics i mitt tilfelle.

Men vet du hva, jeg synes du kunne gitt meg litt sympati. Jeg er tross alt bare et misforstått lite barn og krever omsorg fra de jeg har rundt meg. Du kunne i det minste gitt lyd fra deg på MSN*snufs*.

Og så kanskje steke noen vafler til meg?*L*

*pip*

er litt blind serru:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Takk skal du ha, men jeg mister lysten til å stille spørsmål her på dol når jeg får slike svar.

Alle kan ha en dårlig dag, uten å forsvare noen.

Hvis du føler deg krenket, og du selv vet at vedkommende tar feil, så burde du heller overse denne personens uttalelser.

Ikke så lett bestandig, men noen mennesker er best å overse. Hvis du ikke følte deg truffet da, hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du må ikke ta det så alt for personlig. Vedkommende brukte sterke virkemidler for å understreke sitt syn på hundehold. Det var kanskje ikke nødvendig, men det skjer. Og angrep på person er ikke så helt uvanlig.

Når alt kommer til alt så er det faktisk bare et nick som har skrevet noen ord til deg. Du må ikke la dette skremme deg fra å stille flere spørsmål eller komme med flere innlegg her.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hunden vår lider noe som helst nød. Han har masse selskap med oss alle inne og får alt stell han trenger, barna er også veldig snille med hunden. Men det med turgåing er ikke alltid like enkelt å få til.

Tenk på alle dyr som bare står i en bås? Da tror jeg faktisk at vår hund har det kjempegodt i forhold. Kan ikke bli helt fanatiks heller, det er tross alt et dyr og ikke et menneske vi snakker om.

Hva er mennesker da, hvis vi ik er dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...