Gå til innhold

Når rykter svirrer.................... Ang. Nattprat

Anbefalte innlegg

Ja, sitter på jobb nå, så jeg har ikke noen msn her...

Trist det ble sånn med nattprat. Jeg likte meg der i starten, og det med treff var veldig hyggelig en periode.

Helt til disse også utviklet seg i retning gruppeterapi...

Jaja, vi har msn :)

Jeg har ikke Msn her jeg heller, for jeg har lånt pappa sin pc for øyeblikket, og sitter og laster ned musikk :)

Er uten ungene i helga, så jeg sov altfor lenge i dag, og er selvsagt ikke trøtt enda. Skal hjem om ei lita stund, for jeg klarer sikkert å sove i 16 timer til uten problemer.

Håper det står bra til!

Ha ei god vakt da, kompis! Snakkes :)

*Klemmer*

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

14

• SierDuDet

10

• Line

9

• punkyB

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke Msn her jeg heller, for jeg har lånt pappa sin pc for øyeblikket, og sitter og laster ned musikk :)

Er uten ungene i helga, så jeg sov altfor lenge i dag, og er selvsagt ikke trøtt enda. Skal hjem om ei lita stund, for jeg klarer sikkert å sove i 16 timer til uten problemer.

Håper det står bra til!

Ha ei god vakt da, kompis! Snakkes :)

*Klemmer*

Joa, står bra til her. Full kontroll på alt her, har mer smågodt igjen, farris, kaffeautomat med diverse snacks, mat, røyk (fysj, sier du nå), og nettet. Blir kjedelig når alle legger ser, men...:)

Ha en fin natt du også :)

*klemmer*

Joa, står bra til her. Full kontroll på alt her, har mer smågodt igjen, farris, kaffeautomat med diverse snacks, mat, røyk (fysj, sier du nå), og nettet. Blir kjedelig når alle legger ser, men...:)

Ha en fin natt du også :)

*klemmer*

Sitter midt i røyken og nyser akkurat nå, så jeg har vel ingenting jeg skulle ha sagt. Har vett til å holde kjeft i kveld, for husfredens skyld...

Skal rett i dusjen etterpå :)

Det ser ut til at det tar litt tid før jeg legger meg, da... tar tid med denne nedlastninga... hva var adressa di igjen? Kan sende deg en link...

Sitter midt i røyken og nyser akkurat nå, så jeg har vel ingenting jeg skulle ha sagt. Har vett til å holde kjeft i kveld, for husfredens skyld...

Skal rett i dusjen etterpå :)

Det ser ut til at det tar litt tid før jeg legger meg, da... tar tid med denne nedlastninga... hva var adressa di igjen? Kan sende deg en link...

[email protected]

:)

Bra nedlastingen tar tid. Så blir jeg ikke helt alene her :)

[email protected]

:)

Bra nedlastingen tar tid. Så blir jeg ikke helt alene her :)

Det er kanskje heller tvilsomt om jeg sitter her helt til nedlastningen er ferdig, men en liten halvtime til blir det nok.

Blir det noen visitt til Trønderhovedstaden?

Annonse

Det er kanskje heller tvilsomt om jeg sitter her helt til nedlastningen er ferdig, men en liten halvtime til blir det nok.

Blir det noen visitt til Trønderhovedstaden?

Jeg sliter med å komme inn på den chatten, men vi får ta chattinga en annen dag :)

Nja, vet ikke om det blir noen umiddelbar tur opp ditt... Men jeg lover selvsagt å si fra når/hvis jeg skal oppover :)

Jeg sliter med å komme inn på den chatten, men vi får ta chattinga en annen dag :)

Nja, vet ikke om det blir noen umiddelbar tur opp ditt... Men jeg lover selvsagt å si fra når/hvis jeg skal oppover :)

Det høres bra ut! :)

Evt. går det an å logge seg på den samme serveren som nattprat ligger på også, og logge seg inn på et annet forum... bare et lite forslag :) Pm kan man jo ta i alle kanalene...

Det høres bra ut! :)

Evt. går det an å logge seg på den samme serveren som nattprat ligger på også, og logge seg inn på et annet forum... bare et lite forslag :) Pm kan man jo ta i alle kanalene...

Legg ut linken til nattprat, så skal jeg prøve.

Husker den ikke :)

welcome.to/nattprat

www.nattprat.tk (er ikke sikker på om den er rett...)

Nei. Er visst noe javatrøbbel med denne maskinen, så det blir nok dårlig med chatting her ser jeg...

Lag en morsom tråd, da. Nå ødelegger vi bella sin, og det kan vi ikke gjøre.

Jeg er så hjertens enig med SDD han skrev det utrolig bra.

At du kunne få kritikk for måten du er på syns jeg er helt utrolig. Du er jo bare god og snill du! :)

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det gjerne igjen.. Dine innlegg, din humor og ditt engasjement både her og på nattprat har gledet _mange_! :)

Sånn utenom det - jeg syns mange ganger det blir vanskelig å sitte og se på at folk der inne diskuterer tabletter, skriker høyt ut om at de kutter seg osv. Sånn snakk syns jeg det blir altfor mye av i perioder, og det hjelper vel ikke akkurat på andre som event. sitter og er deppa heller. Det burde absolutt være lov til å si fra om at man har det vondt, men når det blir så mye snakk om selvmord som det til tider blir der, da bør det stoppes syns jeg.

Og du - jeg håper virkelig ikke du forsvinner fra nattprat.

*klemmer massemasse*

Annonse

Nei. Er visst noe javatrøbbel med denne maskinen, så det blir nok dårlig med chatting her ser jeg...

Lag en morsom tråd, da. Nå ødelegger vi bella sin, og det kan vi ikke gjøre.

Klarer ikke å finne på noe å skrive om... stikker hjem og køyer isteden, så får vi heller ringes en dag, eller no' sånt! :o)

Natta!

Klarer ikke å finne på noe å skrive om... stikker hjem og køyer isteden, så får vi heller ringes en dag, eller no' sånt! :o)

Natta!

Du får sove godt og drømme søtt, så snakkes vi en dag :)

*klemmer*

(Gleder meg til å legge meg om litt over 3 timer) :)

Jeg vet ikke om dere andre er enig med meg. Men jeg har noen tanker om nattprat selv , og hvorfor den er blitt som den er blitt. Når en er psykisk psyk blir en veldig selvopptatt og sentrert om seg selv og sin egen smerte. Tror mange har det slik selv om jeg selvfølgelig ikke skal generalisere. Nattprat preges vel også av dette. Klart at det ikke blir som en vanlig chattekanal når slike alvorlige temaer diskuteres , og de som ikke sliter med psykiske ting må utvilsomt føle seg litt satt til side av og til. For selvfølgelig ville jeg reagert om noen satt på kanalen og truet med selvmord og resten bare pratet videre om vær og vind. Så det blir dessverre ofte slik på kanalen at samtalene som foregår på åpent ofte dreier seg om en som har det fryktelig tøft og resten som forsøker å oppmuntre denne personen. Og det at mennesker med psykiske lidelser har det latent i seg og sammenligne gjør det lett at de som kanskje føler at de ikke har det så ille som den som skriker høyest på kanalen velger å tie isteden.

Uansett vet jeg lite om rykter og slikt. Men jeg synes det er viktig at mennesker som thinkerbell og mange av de andre faste traverne er med på å sette en standard . At det blir komentert når noen snakker bare selvdestruktivt . Og at det også fokusereres på positive ting . Det må være lov å komme på kanalen også når du har det bra , eller om du slettes ikke har psykiske problemer. Hvis en bare fokuserer på det negative er det ihvertfall lett at en dyrker psykdommen og ikke noe annet.

vet ikke om det var noe fornuft i dette men

det var bare noen av mine tanker om chatten. Jeg synes generelt sett det er et veldig ok sted å være.

Reaksjonene jeg har mottatt etter at innlegget ble sendt har vært positive.

Takk til dere som har skrevet her og takk til dere som har tatt kontakt med meg på pm.

Jeg blir skrekkelig skeptisk når "alle" umiddelbart er enig med meg... derfor er det en velsignelse å få snakket med noen som deler en annen oppfatning enn meg.

Enda bedre er det at vi har fått skværet opp og nå er enige.

Nok engang vil jeg bare si at det bør være like mye lov å snakke om -hvor herlig livet er (for den som måtte mene det!) og om hvor vondt der er å leve.

Poenget mitt er måten det blir tatt opp på.

Ofte er brå/utenksomme kommentarer om sårbare emner en måte å få oppmerksomhet på. Og kanskje den eneste måten vedk. våger å nærme seg temaet det blir på en måte mindre farlig.

Og den forstår jeg godt.. Men tenk etter neste gang tenk på at det kanskje sitter noen stille og forskremte sjeler som ikke helt våger å si ifra.

Vær forsiktig med de ordene du bruker fordi.. i vår relasjon.. har vi faktisk ikke noe annet enn ord å forholde oss til.

Hei thinkerbell med liten "t" og med "h",

Jeg har, i løpet av våre mange timer på #nattprat, ALDRI sett deg "tråkke over grenser". Du har da alltid vært den som har støttet (og fra hjertet) de som har trengt det, og du er, etter min mening, et eksempel til etterfølgelse. En person jeg er stolt over å kjenne, og en person jeg er glad i.

Jeg kjenner ikke detaljene rundt hva som har skjedd i natt - jeg var ikke pålogget; jeg har dog aldri hørt noen som helst baksnakke deg, eller si noe som helst ondt om deg. Tvertimot. Du viser en omtanke for andre som er uvanlig.

Jeg er ihvertfall veldig glad for å ha deg på #nattprat; jeg anser deg som en klok kvinne og et menneske jeg stoler på. Betyr selvsagt ikke at vi alltid er enige - det ville vært kjedelig! *S*

Hold ALDRI kjeft, thinkerbell. Verden trenger slike som deg. Folk som bryr seg. Folk som vil snakke. Og folk som er mennesker.

*klem*

Først vil jeg bare si at for første gang er jeg fullstendig enig med Sør - under her..

Du er et aktivum på kanalen - og jeg har til dags dato ikke sett at noen har sagt noe ufordelaktig om deg. Jeg vet hvilken diskusjon du sikter til - og signaliserte mine tanker om temaet -der og da-. En annen dag ville det vært greit for meg å takle det som skjedde - akkurat denne kvelden måtte jeg bare gå. Det har noe med meg, min historie og mitt forhold til "konflikter" å gjøre.

Vi er alle mennesker - og reagerer på forskjellig måte til forskjellige tider. På nett som i RL. Men på nett er det lett å tråkke over den usynlig grensen, de psykiske sperrene er ikke der i samme grad som i RL.

Jeg tror at vi alle er tjent med at ting diskuteres på #nattprat - også ubehagelige ting. Vi trenger alle iblant andres syn på våre saker - og å se at vi ikke er alene. Men igjen - det blir individuelt når vi er i stand til å takle det og når ikke.

Jeg synes innlegget ditt er nyttig i så måte, vi trenger alle et "selvransakelsens øyeblikk" - og det øyeblikket er nå.

Utover det så - til tross for all fleipen vi har oss i mellom - anser jeg deg for å være en usedvanlig klok kvinne, som jeg virkelig håper ikke forsvinner fra nattprat..

*Hvem skal jeg da mobbe med luftballonger.. ;-)*

Masse masse klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...