Gå til innhold

Frysing av føflekker


Gjest Dalmatineren

Anbefalte innlegg

Gjest Dalmatineren

Jeg er en jente på 29 år som har uvanlig mange føflekker på kroppen. For ca. 2 måneder siden fikk jeg høre om frysing av føflekker, og siden jeg hadde ganske mange store føflekker, tenkte jeg at dette kunne være et alternativ istedenfor å skjære dem bort. (Det har jeg også gjort med en del, og resultatet har ikke alltid blitt like fint...) Jeg frøs ca. 30 stk. store og små, men etter som tiden har gått, ser jeg at det er kommet tilbake små brune føflekker igjen. Er det tegn på at jeg ikke har fått fjernet alt? Går det egentlig an å få alt fjernet i det hele tatt? Og dersom det tilfeldigvis skulle vært begynnelse på kreft i en føflekk man fryser, vil det da ta bort kreften?? Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Jeg foreslår at du stiller dette spørsmålet i Forum ofr hud og hår.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...