Gå til innhold

hodepine når jeg går tur


Gjest mindy

Anbefalte innlegg

Gjest mindy

hvorfor får jeg hodepine når jeg går tur eller sykler.

det går ganske fort over hvis jeg setter meg ned og spiser en bit sjokolade eller noe annet med mye sukker i.

jeg er 23 år,og overdriver ikke inseniteten.Å gå tur med barnevogna kan være nok.

jeg er heller ikke sulten i utgangspunktet når jeg går tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære mindy

Du kan kanskje ha en ekstrem variant av det som kalles "godartet anstrengelsesutløst hodepine", som er en forholdsvis vanlig tilstand - men som dog oftest krever større fysisk anstrengelse enn det du beskriver. Årsaken er i så fall ukjent, men etter varierende tid (måneder til år) pleier det hele å gå over.

Noen kan ha nytte av å ta en kapsel indomethacin før planlagt anstrengelse - men det høres ikke hensiktsmessig ut for deg som får det av så dagligdagse aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...