Gå til innhold

Å treffes


dovendyr

Anbefalte innlegg

Hei Grete!

kunne veldig godt tenke meg å treffe deg. Bor ikke langt unna, verden er ike stor.

Det triste er at jeg har fått tilbakemelinger om at du ikke er så veldig interessert i akkurat det. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bor du ikke så langt unna meg heller... For jeg bor ikke så langt unna Grete. Hun er foressten bortreist til torsdag, så du får sikkert ikke svar før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bor du ikke så langt unna meg heller... For jeg bor ikke så langt unna Grete. Hun er foressten bortreist til torsdag, så du får sikkert ikke svar før da.

Har du noe kjenskap til dixi stavanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bor du ikke så langt unna meg heller... For jeg bor ikke så langt unna Grete. Hun er foressten bortreist til torsdag, så du får sikkert ikke svar før da.

Har du noe kjenskap til dixi stavanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe kjenskap til dixi stavanger?

Ja, det har jeg. Why? Hvis du lurer på noe mer kan du kanskje komme inn på Nattprat? Lettere å ta det der. www.nattprat.da.ru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dovendyret!

Siden Grete er vekke denne uken, våger jeg meg på et svar. (Men kan jo ikke svare "for henne"!)

Du forstår nok at Grete ikke kan treffe alle individuelt (det ville jo blitt en fulltids-jobb), men hun er jo med på treffene, så du kan møte henne der. :-) Forrige treff var for 2 uker siden i Haugesund, og neste treff blir sannsynligvis i midten av desember i Stavanger. Hvis du sender meg en (anonym) epost-adresse, så skal jeg sende deg en epost med tid/sted når det blir bestemt.

Alternativt kan du vel ringe/besøke DIXI i Stavanger når de har åpent? Se på www.dixi.no . Der har de tid til å snakke.

Ønsker deg alt godt!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dovendyret!

Siden Grete er vekke denne uken, våger jeg meg på et svar. (Men kan jo ikke svare "for henne"!)

Du forstår nok at Grete ikke kan treffe alle individuelt (det ville jo blitt en fulltids-jobb), men hun er jo med på treffene, så du kan møte henne der. :-) Forrige treff var for 2 uker siden i Haugesund, og neste treff blir sannsynligvis i midten av desember i Stavanger. Hvis du sender meg en (anonym) epost-adresse, så skal jeg sende deg en epost med tid/sted når det blir bestemt.

Alternativt kan du vel ringe/besøke DIXI i Stavanger når de har åpent? Se på www.dixi.no . Der har de tid til å snakke.

Ønsker deg alt godt!

*klem*

Takk for sist!!!!

Fant ingen nye bukser i går.

Tusen takk for info.,men som du sikkert har forstått er jeg litt tilbakeholden med å vise meg frem.Tror ikke jeg tør enda.

Du skal ha takk som prøver :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Dovendyr!

Jeg har det veldig travelt denne høsten, bl.a. sitter jeg i to offentlige utvalg der jeg jobber med overgrepsproblematikk, noe som tar veldig mye tid.

Men som Sør sier så forsøker jeg å delta på treffene her i Stavanger-distriktet. Bli med på det neste treffet da vel!

Du kan også maile meg her: [email protected]

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...