Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cmoo

9

• SierDuDet

8

• birdie

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nikkaba

Jeg ligner visst litt på Pee Wee, om du husker han.

Han som løp rundt med griser og sånn på barne tv, og så ble han tatt for å oanere offentlig.

Det var pinlig å bli forbundet med han på den tiden, men han er nå søt lell!

Greit å ha fått et ansikt på deg, sdd.

Så vet jeg hvem jeg skal advare ungene mot...

*s*

Annonse

Jeg ligner visst veldig på Asgeir. Jeg har faktisk flere ganger måttet skrive autografer fordi jeg ikke ble trodd. Da barna begynte å gråte og synes jeg var så teit som nektet fant jeg ut at det var bedre med en nødløgn. En klem og en autograf og de var i himmelen. Men det måtte være en hemmelighet altså, så ikke alle løp ned døren til dem jeg var på besøk hos.*L*

Jeg ligner visst veldig på Asgeir. Jeg har faktisk flere ganger måttet skrive autografer fordi jeg ikke ble trodd. Da barna begynte å gråte og synes jeg var så teit som nektet fant jeg ut at det var bedre med en nødløgn. En klem og en autograf og de var i himmelen. Men det måtte være en hemmelighet altså, så ikke alle løp ned døren til dem jeg var på besøk hos.*L*

Barna mine liker Asgeir...

Sender du autograf????

;-))

Annonse

Jeg aner ikke hvem denne Jennifer er.

Men selv har jeg faktisk hørt at jeg likner Roy Orbison.

Jeg ble ikke veldig lykkelig av det kan du si:-)

LOL! Da kan jo jeg tilstå at jeg et par ganger har blitt tilsnakket som Kirsti Sparboe, da! Den unge, må vite - fulle mannfolk på brune buler har ikke alltid tidsbegrepene på plass.. ;o)

Han som løp rundt med griser og sånn på barne tv, og så ble han tatt for å oanere offentlig.

Og som tidligere påpekt - nettidentiteten din ligner til forveksling på tegnefilmhelten Johnny Bravo!

Jeg tror egentlig du ligner litt på en ung Nick Nolte. Vi har snakket om dette før, og så kom jeg på det etterpå, he he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...