Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

Hvis du har like flott hår som henne, så er du jo heldig! :-)

Men for all del: Best å ikke ha like morderiske tendenser! *S*

Håret er veldig likt, men når har jeg (heldigvis) farga det og klippa meg litt.

Men jeg har ikke verdens beste forhold til svigermor, så hu burde passe seg litt... *strikker videre på ullsokkene*

:o)

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cmoo

9

• SierDuDet

8

• birdie

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Stakkars deg da. Hun er jo en skrekkøgle. Not. *S*

Jeg ligner visstnok på en svensk syngedame som jeg ikke husker navnet på. For en stund siden ringte en venn av meg og hylte at jeg måtte se til å få på TV2. Jeg var nemlig med i et program der. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, og joda, det kunne vært meg. Ja, hvis man ser bort fra at hun syngedama er neger da:-)

Annonse

Stakkars deg da. Hun er jo en skrekkøgle. Not. *S*

Jeg ligner visstnok på en svensk syngedame som jeg ikke husker navnet på. For en stund siden ringte en venn av meg og hylte at jeg måtte se til å få på TV2. Jeg var nemlig med i et program der. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, og joda, det kunne vært meg. Ja, hvis man ser bort fra at hun syngedama er neger da:-)

Du ligner litt på Carola.

Sist jeg så deg og musikeren så var jeg sikker på at Carola og Runar hadde funnet tilbake til hverandre, men jeg fatta ikke hvorfor de forfulgte meg.

Selv om Carola godt kan få lov til å følge etter meg :)

Du ligner litt på Carola.

Sist jeg så deg og musikeren så var jeg sikker på at Carola og Runar hadde funnet tilbake til hverandre, men jeg fatta ikke hvorfor de forfulgte meg.

Selv om Carola godt kan få lov til å følge etter meg :)

Minn meg på at du skal få deng neste gang jeg ser deg.

Kult :)

Men du... Det var da et kompliment? Carola er da rett og slett en babe!

I hvertfall i mine øyne, og helt til hun åpner kjeften og snakker... Men her snakket vi om utseende.

*hulker* Du vet at jeg får utslett bare jeg ser Carola på TV...? Men OK da, siden du mener at hun er en babe;-)

Menne...Du var nok mer bedugga enn jeg trodde både på stortreffet og på det stevnemøtet du hadde med en viss ung dame da vi tok deg på fersken...*flirer* Jeg ligner nemlig veldig lite på Carola. Muligens ørlitegranne på håret hvis du ser meg bakfra i dempet belysning. Du har med andre ord drukket meg pen, hehe!

Annonse

*hulker* Du vet at jeg får utslett bare jeg ser Carola på TV...? Men OK da, siden du mener at hun er en babe;-)

Menne...Du var nok mer bedugga enn jeg trodde både på stortreffet og på det stevnemøtet du hadde med en viss ung dame da vi tok deg på fersken...*flirer* Jeg ligner nemlig veldig lite på Carola. Muligens ørlitegranne på håret hvis du ser meg bakfra i dempet belysning. Du har med andre ord drukket meg pen, hehe!

Du har rett i at jeg var noget bedugget, men jeg var i det minste ikke så full at jeg ikke så forskjell på deg og musikeren :)

Håret er veldig likt, men når har jeg (heldigvis) farga det og klippa meg litt.

Men jeg har ikke verdens beste forhold til svigermor, så hu burde passe seg litt... *strikker videre på ullsokkene*

:o)

LOL!

Orderud-saken kan forresten brukes til så mangt. Når jeg blir skikkelig fedd upp med alt maset om at sønnen vår bør få søsken osv, fordi de vil ha så mye glede av hverandre etc, så viser jeg bare glatt til søskenkjærligheten på Orderud gård! Da blir det fort slutt på maset, gitt! :-)

LOL!

Orderud-saken kan forresten brukes til så mangt. Når jeg blir skikkelig fedd upp med alt maset om at sønnen vår bør få søsken osv, fordi de vil ha så mye glede av hverandre etc, så viser jeg bare glatt til søskenkjærligheten på Orderud gård! Da blir det fort slutt på maset, gitt! :-)

Genialt! Det har jeg ikke tenkt på før! Skal huske det til neste gang. Svigermor maser nemlig om det hver gang jeg ser henne... Kanskje jeg skal minne henne på at hun lever farlig neste gang hun gnåler om hvem jeg ligner på. Hun er nemlig ganske ivrig på det og. ;o) *strikker videre*

Genialt! Det har jeg ikke tenkt på før! Skal huske det til neste gang. Svigermor maser nemlig om det hver gang jeg ser henne... Kanskje jeg skal minne henne på at hun lever farlig neste gang hun gnåler om hvem jeg ligner på. Hun er nemlig ganske ivrig på det og. ;o) *strikker videre*

lol!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...