Gå til innhold

Nå skal jeg annmelde han.


Gjest puppine

Anbefalte innlegg

Gjest puppine

Hallo.

Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med han som lokket meg til sex når jeg var 11 og han var 33. Jeg skal få tak i en advokat i bergen, og snakke med han/henne om hva som skjer videre. Jeg brevvekslet med han, snakket i telefon med han, låg på hotell med han, så jeg mååå da ha bevis nok!! Jeg er voksen nok til å forstå hva han gjorde med meg nå. Det skjedde for 4 år siden, men har det så mye å si? Jeg vet jeg klarer dette. Jeg har klart å holde det inni meg så lenge, og jeg vet jeg er sterk nok til å gå frem og annmelde dritsekken nå. har lest at han har flyttet, og har fått dame, men det har vel ingen ting å si? jeg er ganske usikker, men jeg kommer hele tiden på nye spor eller bevis.

hvs skjer nå, hvis jeg snkker med en advokat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puppine

Jeg burde kanskje også tatt med at jeg fortalte dette til mamma og pappa i går. pappa ringte til politiet, og de sa det var lurest å gå via advokat først. jeg har det ikke lett nå, men jeg klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Kjære puppin,

Ja, dette klarer du..fordi du er veldig bevisst på at det har blitt gjort deg stor urett! Godt å høre at du også har fortalt mamma og pappa og at de tydeligvis står på de sin side! En advokat vil fortelle deg prosedyren ved en anmeldelse og hva du kan forvente og ikke forvente! Og vær ærlig uansett hvordan du føler skyldfølelse eller ikke. Godt kjempa...det skal du ha all ære for...ikke alle er like "modige" som deg!

Hva med Nassan???

Stå-på-hilsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje også tatt med at jeg fortalte dette til mamma og pappa i går. pappa ringte til politiet, og de sa det var lurest å gå via advokat først. jeg har det ikke lett nå, men jeg klarer dette.

Kjære puppine (?????snedig navn)

Jeg kjenner deg overhode ikke allikevel er jeg så hemningsløst stolt av deg!

Det er ingen enkel fremtid du går i møte.Ta godt vare på deg selv og sørg for at du ikke er alene. Del opplevelsene dine med fortrolige, men kun så mye som du selv orker.

Husk alltid; det som skjedde er IKKE din feil!!!

Du er sterk, jeg har tro på deg.

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!

varm klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære puppine (?????snedig navn)

Jeg kjenner deg overhode ikke allikevel er jeg så hemningsløst stolt av deg!

Det er ingen enkel fremtid du går i møte.Ta godt vare på deg selv og sørg for at du ikke er alene. Del opplevelsene dine med fortrolige, men kun så mye som du selv orker.

Husk alltid; det som skjedde er IKKE din feil!!!

Du er sterk, jeg har tro på deg.

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!

varm klem fra meg...

Stå på,jenta mi. Du er så sterk inni deg.Du er så tøff, at dette klarer du.

Ikke gi opp, du har enormt mange bak deg.

godklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Synes du er både modig og tøff som har motet deg opp til å fortelle både foreldre og advokat om dette!

Nå håper jeg at du blir tatt imot på en fin måte av politiet når du skal snakke med dem. Et godt råd er å ha med advokaten og/eller mor eller far når du skal forklare deg. Når det kommer til noe som er vanskelig å snakke om mens de er der, kan du be dem om å gå på gangen imens. Og som Ritva sier - ikke hold noe tilbake, selv om du synes det er flaut eller tror det kan svekke saken din. Vær så ærlig som du bare kan - det står det nemlig respekt av. Og husk: Det er HAN som har gjort noe galt her!

Hvis du trenger råd og hjelp, er vi i DIXI glade for å kunne hjelpe deg og foreldrene dine så godt vi kan! Du kan jo be dem lese på hjemmesiden vår (du selv også, hvis du ikke har vært der inne tidligere) - se www.dixi.no. Der vil du finne en del nyttig informasjon.

Lykke til!

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...