Gå til innhold

Ritva.......


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Hei gullet. Du visste om det du? Husker du ikke at vi satt og jabba om når dagen min var og ønskene mine og sånn?

Hehe...:-)))))

Jeg fikk ikke det jeg ønsket, men ønsket meg alt det jeg fikk.:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Barbien vår!

Men JEG visste ikke at du hadde bursdag!! Det var StepQueen som fortalte det da vi møttes på lørdag!

Så derfor: En forsinket bursdagsklem fra meg! Godt å høre at du hadde en fin dag, det fortjente du virkelig!

Klem klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva, Dixi Oslo

*Hehe* tror du glemmer hvor gammel jeg er:)) jeg sier selv at jeg lider av Alzeimer light...selv om noen skal aboslutt skal ha det til at det er både Medium..og sogar noen...også som Heavy:)))))). Er ikke helt enig i sistnevnte da:))))) Uansett..kjære Barbie...jeg vet hva du står for...og jeg vet hva du mener og tror på...og jeg kan intet annet si at jeg gleder meg til den dagen vi endelig kan sette oss ned å prate litt...for ikke å snakke om -- gi hverandre en klem! -Og den dagen kommer...til tross for at Odd vant Cupfinalen i dag*heheh*

Klemmer fra meg til deg:)

PS: Tingen er innlagt...hun vil nok sette pris på et brev:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...