Gå til innhold

KRF et dårlig alternativ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ikke at du alerde hadde registret fa** skapet.

Vet du hva Lottemor, vi kan være enige om at de fleste i Norge ikke stemte på Kjell Magne slik at det er helt hull i hodet at han sitter som statsminister. Derfor burde du gjøre som meg. Stem blankt! Uansett hvem som kommer til makten for så å drite seg kan jeg alltid si " Han stemte da i alle fall ikke jeg på"!!!

Hvordan står det til nede på lavlandet??*L*

Annonse

Gjest QuePasta

Vet du hva Lottemor, vi kan være enige om at de fleste i Norge ikke stemte på Kjell Magne slik at det er helt hull i hodet at han sitter som statsminister. Derfor burde du gjøre som meg. Stem blankt! Uansett hvem som kommer til makten for så å drite seg kan jeg alltid si " Han stemte da i alle fall ikke jeg på"!!!

Hvordan står det til nede på lavlandet??*L*

Nå er en av grunnene til at vi sitter med KMB som statsminister at nettopp DU - personlig - ikke klarte å mobilisere nok mennesker til å sikre at vi fikk en regjering som IKKE ville ha han som statsminister.

Nå er en av grunnene til at vi sitter med KMB som statsminister at nettopp DU - personlig - ikke klarte å mobilisere nok mennesker til å sikre at vi fikk en regjering som IKKE ville ha han som statsminister.

Hehe, ser vist ikke ut som om du gjorde noen knalljobb du heller Lynet.

Ulv I Faarikaal

Selvsagt burde de det.

Men det skjer nok ikke.

Vi snakker om noen skapninger med en fryktelig dobbeltmoral.

Jeg hørte de omtalte frekkaser på radion i stad, de har plutselig fått så helvetes dårlig hukommelse alle sammen, er ikke det merkelig ?

Gjest baaare lurer asså

De har vel aldri hatt spesielt mye å ta av mellom øra, så merkelig er det vel egentlig ikke.

Hvem ville du hatt som statsminister SDD? Er det noen adre på stortinget som har så mye mer mellom øra enn de som sitter i regjering nå?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...