Line Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 ...og den skal kunne brukes i vinter, både som "utapåjakke" og i alpinbakken. Hvor finner jeg en slik, som ikke koster mange tusen kroner? Det er et "must" at den er vindtett og litt vannavstøtende... Blir glad for alle råd og forslag! 0 Siter
Gjest musa Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Gå inn på nettsiden til sportmann eller yatack, mye bra der! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Obs!Sport; der selger dem vinterjakker. Billige også. Denne uke har de f.eks en dame vinterjakke til 298,- Men den er hvit m/noe turkis, en sånn snowboardjakke, som du risikerer å se halve byen gå i .... Litt stiligere jakker får du fra 499,- på samme butikk. Vi bor i Trondheim, vet ikke om de har samme sortiment over hele landet. 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Obs!Sport; der selger dem vinterjakker. Billige også. Denne uke har de f.eks en dame vinterjakke til 298,- Men den er hvit m/noe turkis, en sånn snowboardjakke, som du risikerer å se halve byen gå i .... Litt stiligere jakker får du fra 499,- på samme butikk. Vi bor i Trondheim, vet ikke om de har samme sortiment over hele landet. Jeg bor også i Trondheim... er det Obs Sport på Lade eller Tiller du har sett det? 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Gå inn på nettsiden til sportmann eller yatack, mye bra der! På Yatack fant jeg ingen jakker, ikke klær i det hele tatt...? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Tror Sparkjøp har slike jakker. 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Tror Sparkjøp har slike jakker. Skal en tur dit i morgen for å se om jeg finner klær til barna, men jeg tviler sterkt på at jeg kjøper noen jakke til meg selv der... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Skal en tur dit i morgen for å se om jeg finner klær til barna, men jeg tviler sterkt på at jeg kjøper noen jakke til meg selv der... Nei, det kan jeg jo skjønne ;o) 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Nei, det kan jeg jo skjønne ;o) Hehe... Sparkjøp er kjekt å ha i nærheten når barna akutt trenger klær (i underkant av ti minutter å kjøre), men... det blir bare med titten for min egen del Det er liksom ikke heeelt min stil 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg bor også i Trondheim... er det Obs Sport på Lade eller Tiller du har sett det? Begge steder! Litt sent svar, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.