Gå til innhold

Er dette egentlig å gå over streken?

Anbefalte innlegg

Dorthe skrev (På 7.11.2002 den 13.19):

Og så er det en eller annen som driver og ruser rundt hele kvelden med en potte som smeller. Trodde kanskje det var deg :o) ?

Det er ikke en eller annen som gjør det, men 50 % av alle som kjører rundt i asker på kveldstid :)

Jeg lurer på om de lager disse hullene i potta med vilje. Ja, jeg tror faktisk det.

Fortsetter under...

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 13.20):

Det er ikke en eller annen som gjør det, men 50 % av alle som kjører rundt i asker på kveldstid :)

Jeg lurer på om de lager disse hullene i potta med vilje. Ja, jeg tror faktisk det.

Det er i hvert fall et j.... spetakkel.

Det er mye mer stille her hos meg på Grünerløkka men her har vi derimot så festlige naboer

Dorthe skrev (På 7.11.2002 den 13.27):

Det er i hvert fall et j.... spetakkel.

Det er mye mer stille her hos meg på Grünerløkka men her har vi derimot så festlige naboer

Her har vi bare bilene.

De som sitter i bilene er jo... eh... festlige blir feil ord, så... rare, men problemet er jo at de aldri går ut av bildene.

I stedet stiller de seg vindu til vindu og snakker med hverandre.

Før hadde de noe som het rånerrunden, men nå er parkeringa der borte.

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 13.31):

Her har vi bare bilene.

De som sitter i bilene er jo... eh... festlige blir feil ord, så... rare, men problemet er jo at de aldri går ut av bildene.

I stedet stiller de seg vindu til vindu og snakker med hverandre.

Før hadde de noe som het rånerrunden, men nå er parkeringa der borte.

Jeg har gått på gymnaset i Bø i Telemark, Norges største harrystgd og der sto alle rånebilene i hovedgata hver kveld og ruste. Men det var i gamle dager da.

På Grünerløkka har vi bare B-gjengen og en masse andre gærninger. Det finnes jo noen vanlige innimellom da.

Dorthe skrev (På 7.11.2002 den 13.36):

Jeg har gått på gymnaset i Bø i Telemark, Norges største harrystgd og der sto alle rånebilene i hovedgata hver kveld og ruste. Men det var i gamle dager da.

På Grünerløkka har vi bare B-gjengen og en masse andre gærninger. Det finnes jo noen vanlige innimellom da.

B-gjengen ser jeg lite til for tiden, men i "gamle dager" så var de alltid på West Point i Sandvika for å sloss.

Jeg er egentlig overrasket over hvor harry det er i asker. For det er harry!

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 13.43):

B-gjengen ser jeg lite til for tiden, men i "gamle dager" så var de alltid på West Point i Sandvika for å sloss.

Jeg er egentlig overrasket over hvor harry det er i asker. For det er harry!

Det er godt å høre at det finnes harryer i Asker for de jeg har truffet er litt upperclass. I hvert fall så tror de det men det er vel det som er problemet :o)

Annonse

Dorthe skrev (På 7.11.2002 den 13.48):

Det er godt å høre at det finnes harryer i Asker for de jeg har truffet er litt upperclass. I hvert fall så tror de det men det er vel det som er problemet :o)

Jeg kjenner flere harryer enn upperclass folk, men det kommer selvsagt ann på hvor man bor og omgås.

Ikke det at jeg omgås harryfolk altså. De fleste er helt normale :)

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 13.53):

Jeg kjenner flere harryer enn upperclass folk, men det kommer selvsagt ann på hvor man bor og omgås.

Ikke det at jeg omgås harryfolk altså. De fleste er helt normale :)

Jeg mente ikke å beskylde deg for å være harry. Kan ikke forestille meg deg i en rånebil selv om jeg aldri har truffet deg.

Dorthe skrev (På 7.11.2002 den 13.58):

Jeg mente ikke å beskylde deg for å være harry. Kan ikke forestille meg deg i en rånebil selv om jeg aldri har truffet deg.

Trodde ikke du beskyldte meg for å være det :)

avil skrev (På 7.11.2002 den 18.12):

I barnehagen der Avil-barnet går lærer de knivkultur.

Jeg lurer på om det er slutt på sånne leker som vi drev med når vi var små. F.eks. kappe land?

Du er gammel, så du har sikkert kappa land? Eller var det kanskje bare en guttegreie?

Uansett... nå hadde vel politiet vært på stedet etter 10 minutter om 5 unger sto i ring og kasta kniv :)

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 18.24):

Jeg lurer på om det er slutt på sånne leker som vi drev med når vi var små. F.eks. kappe land?

Du er gammel, så du har sikkert kappa land? Eller var det kanskje bare en guttegreie?

Uansett... nå hadde vel politiet vært på stedet etter 10 minutter om 5 unger sto i ring og kasta kniv :)

Ja, for ikke å snakke om hva de hadde gjort med unger som skyter kråker med hagle.

Annonse

avil skrev (På 7.11.2002 den 18.28):

Ja, for ikke å snakke om hva de hadde gjort med unger som skyter kråker med hagle.

Ikke sant? Når jeg var liten husker jeg vi skøyt fisk med pistol. Vi traff sjelden, men det blei lissom ikke noe mas ut av det...

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 18.29):

Ikke sant? Når jeg var liten husker jeg vi skøyt fisk med pistol. Vi traff sjelden, men det blei lissom ikke noe mas ut av det...

Nei, bevares. Skulle sett i dag hvis man bandt noen fast til et tre før man gikk for å spise middag.

avil skrev (På 7.11.2002 den 18.47):

Nei, bevares. Skulle sett i dag hvis man bandt noen fast til et tre før man gikk for å spise middag.

Ja, men det var sunne interesser.

Vi lagde feller og det som. Fikk den lokale negern til å dette i dem. Det er sånn det skal være.

7ern og 8ern krig hadde vi også. Altså de to blokkene. Dette tok av. Her snakker vi pil og bue, blåserør med nåler, steiner og andre harde gjenstander, og det disse krigene gikk aldri av stabelen uten at noen av unga havnet på legevakta med høl i hue.

Skulle gjort noe sånt i dag. Da hadde onkel kommet fort.

SierDuDet skrev (På 7.11.2002 den 20.32):

Ja, men det var sunne interesser.

Vi lagde feller og det som. Fikk den lokale negern til å dette i dem. Det er sånn det skal være.

7ern og 8ern krig hadde vi også. Altså de to blokkene. Dette tok av. Her snakker vi pil og bue, blåserør med nåler, steiner og andre harde gjenstander, og det disse krigene gikk aldri av stabelen uten at noen av unga havnet på legevakta med høl i hue.

Skulle gjort noe sånt i dag. Da hadde onkel kommet fort.

Unger i dag får ikke lakke fine steiner fra stranda uten vernemaske og ventilasjon engang. Skulle sett oss, da vi tilbrakte hele helga på kottet med lakk og maling og all grusen fra innkjørselen.

Det var moro, god gammeldags og renslig moro.

avil skrev (På 8.11.2002 den 11.19):

Unger i dag får ikke lakke fine steiner fra stranda uten vernemaske og ventilasjon engang. Skulle sett oss, da vi tilbrakte hele helga på kottet med lakk og maling og all grusen fra innkjørselen.

Det var moro, god gammeldags og renslig moro.

Unger i dag blir miljøskada. Det de tror er lek er å sitte foran datamaskinen å spille spill.

Jeg er ikke så gammel, men fyttihelvete og ting har forandret seg.

Men når man ser de hysteriske og oversensitive mødrene her på dol, så forstår man jo at de ville bannlyst, ringt foreldre, lærere, holdt møter og syti på dol, om alt som var moro når jeg var barn.

Enkelte foreldre er nok miljøskada de også.

SierDuDet skrev (På 8.11.2002 den 11.24):

Unger i dag blir miljøskada. Det de tror er lek er å sitte foran datamaskinen å spille spill.

Jeg er ikke så gammel, men fyttihelvete og ting har forandret seg.

Men når man ser de hysteriske og oversensitive mødrene her på dol, så forstår man jo at de ville bannlyst, ringt foreldre, lærere, holdt møter og syti på dol, om alt som var moro når jeg var barn.

Enkelte foreldre er nok miljøskada de også.

Det tryggeste er å sitte foran pc-en innhylla i ubehandla ull, med innehjelm i tilfelle man bikker fram og sovner med panna i skjermen.

Mens man gumler i seg mat med rett GI-tall og lurer på om det er riktig å ha analsex.

avil skrev (På 8.11.2002 den 13.20):

Det tryggeste er å sitte foran pc-en innhylla i ubehandla ull, med innehjelm i tilfelle man bikker fram og sovner med panna i skjermen.

Mens man gumler i seg mat med rett GI-tall og lurer på om det er riktig å ha analsex.

Hehe. Jeg skal aldri bli sånn, og mine unger skal aldri bli datanerder før de er 4 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...