Gå til innhold

FU: Driver du noe form for fysisk aktivitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sykler foran TVn og så danser jeg og trener med vekter(manualer) på overkroppen i perioder.

Skrevet

Div aerobic timer inkl noe styrke og spinning, løper litt, men litt sjeldnere nå enn om sommeren... Går gjerne tur! For tiden går jeg også magedans-kurs, er nyttig det også! Og så sex, ja...

Skrevet

Sykler til skolen. Ja, også har jeg planer om å begynne å ri igjen!

Teller sex?

Skrevet

Spiller basketball og subsidierer SATS ved å holde en jævelig høy snittpris pr. besøk.

Dessuten liker jeg godt turer i skog og mark, selv om kos i sofakroken med en matbit heller ikke er å forakte. Går gjerne en tur på byen med venner for en pils eller en svingom, eller en rolig og romantisk middag med den utvalgte. Liker godt å lese litteratur: Se og Hør, Familien, Guns & Ammo m.fl.

Så ikke noe "bill.merk"?

Skrevet

Ja, jeg driver jo litt (mye) med sex da. Ellers sykler jeg en god del om sommern. Går tur _nesten_ hver dag. Også blir det litt stepaerobic når jeg får ånden over meg.

Skrevet

Så ikke noe "bill.merk"?

Du kan svare her, hvis du vil.. :-)

Skrevet

Nei. Men jeg elsker å gå i trapper. Dessuten pu.... jeg ved høve.

Skrevet

Ja, trener vekter.

Det er vel og bra å trene vekter, men du bør nok trene litt kondisjon også - hvis du skal ha håp om å løpe fra meg!

For du vet - ellers kommer jeg og tar deg!

Skrevet

Det er vel og bra å trene vekter, men du bør nok trene litt kondisjon også - hvis du skal ha håp om å løpe fra meg!

For du vet - ellers kommer jeg og tar deg!

Du......jeg hadde ikke tenkt å løpe fra deg. Merkelig nok så ble jeg ikke skremt når du sa du skulle ta meg,....jeg ble bare glad jeg:-)))

Skrevet

sykler vanligvis på trimsykkel to økter a/45 min..morgen og kveld 7 dager i uka.

Men har vært sjuk i to uker nå og ikke fått trent..formen er helt rævva!

gnaffel-laffel
Skrevet

Trener ca. 12 timer i uka fordelt på fem, seks, syv dager... Ulike aerobic-, kondis- og steptimer, boksing, sykling og vekttrening. Pluss at jeg går en del turer utenom da.

Digg å trene!

Skrevet

Hei,

Jeg taster på DOL! :-)

Med vennlig hilsen

*lol*

Du må strekke ut så du ikke blir sår i øya!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...