Gå til innhold

FU: Driver du noe form for fysisk aktivitet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spiller basketball og subsidierer SATS ved å holde en jævelig høy snittpris pr. besøk.

Dessuten liker jeg godt turer i skog og mark, selv om kos i sofakroken med en matbit heller ikke er å forakte. Går gjerne en tur på byen med venner for en pils eller en svingom, eller en rolig og romantisk middag med den utvalgte. Liker godt å lese litteratur: Se og Hør, Familien, Guns & Ammo m.fl.

Så ikke noe "bill.merk"?

Det er vel og bra å trene vekter, men du bør nok trene litt kondisjon også - hvis du skal ha håp om å løpe fra meg!

For du vet - ellers kommer jeg og tar deg!

Du......jeg hadde ikke tenkt å løpe fra deg. Merkelig nok så ble jeg ikke skremt når du sa du skulle ta meg,....jeg ble bare glad jeg:-)))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...