nanna Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 En eller annen sa at jeg ikke måtte bruke Jif-moppen på laminatgulvet fordi microfiberene skar seg ned og ødela glansen? Anyone? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Da skal du ha fint gulv, altså... Tør du gå på det, da? 0 Siter
Chloe Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Har ikke peiling på grunnen, men her står det også at man ikke skal bruke microfiber. http://www.mestergulv.no/fr_legganvclick8.html 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Har ikke peiling på grunnen, men her står det også at man ikke skal bruke microfiber. http://www.mestergulv.no/fr_legganvclick8.html Takk for linken, Chloe. Filler'n og - jeg som har gitt bort den gamle moppen. Jeg har 2 plan med laminat, og bare ett med tregulv. :-/ 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Da skal du ha fint gulv, altså... Tør du gå på det, da? Saklig. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Saklig. Jeg er ikke i det mest saklige humøret i dag... 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Jeg er ikke i det mest saklige humøret i dag... Da, så. 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Glansen? Er ikke det noe på tissen til guttene? Har du Jif på tissen? 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Glansen? Er ikke det noe på tissen til guttene? Har du Jif på tissen? Jeg har ikke glans, i og med at jeg ikke er gutt. 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg har ikke glans, i og med at jeg ikke er gutt. Du har kanskje en som har det da. Eller _hadde_ mener jeg ) 0 Siter
nanna Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Du har kanskje en som har det da. Eller _hadde_ mener jeg ) Det har du jo rett i. 0 Siter
Chloe Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Takk for linken, Chloe. Filler'n og - jeg som har gitt bort den gamle moppen. Jeg har 2 plan med laminat, og bare ett med tregulv. :-/ Gode (?) gamle langkosten gjør nytten? ) 0 Siter
nanna Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Gode (?) gamle langkosten gjør nytten? ) Ja, det ser sånn ut. Har heldigvis ikke gitt bort den! 0 Siter
Chloe Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Ja, det ser sånn ut. Har heldigvis ikke gitt bort den! Du vet, det æ'kke alltid sant at nye koster feier best. Bare fortere! ;o) 0 Siter
nanna Skrevet 8. november 2002 Forfatter Skrevet 8. november 2002 Du vet, det æ'kke alltid sant at nye koster feier best. Bare fortere! ;o) Hehe - sånn var det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.